vineri, 9 iulie 2021

SFANTA TROITA A MAICII LUI DUMNEZEU ,IN STRALUCIREA NOPTII SENINE DIN TECUCI !

 

SFANTA TROITA A MAICII LUI DUMNEZEU ,IN STRALUCIREA NOPTII SENINE DIN TECUCI !

                                         6 Iulie 2021,ora 22,30!

                                  Dragii mei,

In aceasta seara,dupa ce am facut curatenie in Sfanta Troita cu multa dragoste in suflet si cu iubire infinita,am mai adaugat ulei in Candeluta sfanta si am pus flori proaspete, m-am gandit dragii mei ca sa va fac o mica surpriza, si sa filmez si chiar sa fac cateva fotografii.


                      .
Imi doresc din tot sufletul ,ca sa va bucurati si sa fiti fericiti cu totii, cei care,ati pus o caramida sau mai multe la ridicarea Sfintei Troite a MAICII LUI DUMNEZEU. Din zori si pana in noapte,multi trecatori,multi credinciosi ,batrani,tineri si copii,se opresc cateva clipe in fata Sfintei Troite, fac semnul Sfintei Cruci si inchina pana la pamant. Sunt zeci de suflete zilnic! Primesc din partea unor credinciosi cuvinte de suflet,cuvinte de iubire si de apreciere,pentru faptul ca, am facut un Lucru divin,un Lucru minunat de care aveau atata nevoie in acest loc pe care au inceput sa-l iubeasca,sa-l divinizeze. Chiar daca oamenii sunt pe bicicleta,se opresc o clipa si cu smerenie se dau jos si se inchina;chiar daca au bagaje, le pun jos si se inchina;iar daca trec cu masina si au acea flacara vie a Credintei incetinesc sau chiar se opresc si se inchina cu dragoste pana la pamant.                       
.


  Prieteni dragi, sunteti ctitori ai acestei Sfinte Troite a Maicii Lui Dumnezeu,aleasa chiar de MAICA DOMNULUI  pentru a fi ridicata intr-un anume loc, si sa arate, asa cum arata acum. Fiecare dintre voi ati ajutat la infaptuirea dorintei MAICII LUI DUMNEZEU ,iar rasplata dragilor se revarsa si se va revarsa vesnic asupra voastra si a celor dragi inimii voastre.

.

Bucurati-va ,ca multe suflete isi gasesc alinare in clipa in care fac plecaciuni pana la pamant in fata Sfintei Troite a Maicii Lui Dumnezeu!
Bucurati-va , ca sunt suflete cu fierbinte Credinta,care se opresc sa aprinda o lumanare si s-o puna in fata usii Sfintei Troite sau lasa chiar si cate o floare dupa ce o strang cu lacrimi fierbinti la pieptul lor.
Bucurati-va ,ca sunt si suflete care -mi bat in poarta, rugandu-ma sa le deschid usa Sfintei Troite ca sa se inchine;ca sa atinga Sfanta Cruce pe care sta rastignit Domnul si Mantuitorul nostru IISUS HRISTOS;ca sa atinga pe MAICA LUI DUMNEZEU cu PRUNCUTUL Iisus Hristos in brate;ca sa atinga Duhul Cel Prea Sfant din varful Sfintei Cruci;ca sa atinga pe Sfintii Voievozi Mihail si Gavriil;ca sa atinga Heruvimul de deasupra MAICII LUI DUMNEZEU,si nu in ultimul rand,ca sa atinga pamantul sfant din interiorul Sfintei Troite si sa puna o floare in vaza si un Pomelnic in locul special facut in Sfanta Cruce. Aici,le va citi Maica Lui Dumnezeu,Fiului Ei Iisus Hristos;le va citi Ceata de Ingeri din Cerul Sfant,ca doar este alegerea IMPARATESEI CERULUI ,Pururea Prea Curata Fecioara Maria,Nascatoarea de Dumnezeu,ca aceasta TROITA SFANTA sa existe in acest loc,sa arate in acest fel cum arata acum ,dar si in acest timp pe care -l traim.
Prieteni daca doriti si voi ca sa puneti o floare in Sfanta Troita,un POMELNIC de vii sau pentru cei adormiti, stiti deja cum trebuie sa procedati;adica,exact ca la ridicarea Sfintei Troite. Telefonul meu,unicul meu numar de telefon pentru voi cititorii si prietenii mei,este acelasi:0747226236 . La acest numar de telefon unic,raspund doar eu si nimeni altcineva.Sa fiti binecuvantati dragii mei, sa fiti fericiti,sa fiti si sa ramaneti tari in Credinta,ca numele vostru si a celor dragi voua,este scris in CARTEA - POMUL VIETII din CERUL SFANT.
Cu dragoste si cu multumire,Maria!

2 comentarii:

  1. Ce frumos!!!!!! Mi-au dat lacrimile de bucurie. Sper să ajung și eu odată sa mă închin în fața troiței. Până una alta ma bucur de la distanță.

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept sa vin din nou doamna Maria
    Sa fiti binecuvântată.
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului să fie cu noi cu toți.

    RăspundețiȘtergere