marți, 13 iulie 2021

OCHII LUI DUMNEZEU !!! ESTE MOMENTUL CA LUCRAREA ACEASTA SCUMPĂ , SĂ VIE CU VOI CU TOŢI !

 

       
         

                                      
Dragii mei,

In aceasta dimineata m-a trezit o lumina alba si stralucitoare  ,lumina ce-mi arata Cerul Imparatiei Lui Dumnezeu care arata dumnezeiesc de frumos. Culorile Cerului Lui Dumnezeu sunt vii,sunt stralucitoare si catifelate ,asa cum nu exista pe pamant.

Brusc, imi aud propriul glas, fara ca eu sa deschid gura mea, era glasul sufletului meu care spune cu dragoste infintă aşa :
          "Tu esti Dumnezeul meu, Doamne ,si noi toti suntem Lucrul Mainilor Tale !"

Clipă în care, în Cerul bleu stralucitor, in Cerul văzut de noi,se intâmplă O  MARE  MINUNE !
Cerul senin obisnuit se deschide in două părţi, se trage ca o cortina atat  in stanga cat si in dreapta.
In acest Cer bleu, a apărut Cerul  in care erau  OCHII  LUI  DUMNEZEU !
Acest Cer in care erau OCHII LUI  DUMNEZEU, era un Cer ca din SOARE ! Asa cum arata SOARELE pe CERUL nostru de vara, tot asa arăta CERUL  LUI  DUMNEZEU,adica,un Cer numai din Soare.
UN CER, cât o mie de SORI la un loc !
Aici, in mijlocul CERULUI  de SOARE au apărut doua romburi la verticală, asezati la distanţă mică unul de altul, exact ca doi ochi !
Rombul la interior avea culoarea liliacului roziu cu nuanţe de violet.
În fiecare ROMB, in mijlocul lui, era cate un ochi ca de soare,un auriu intens rupt ca din soare. 
Ambele romburi (ambii ochi), străluceau orbitor de tare in roziul din romb.
În jurul OCHILOR  LUI DUMNEZEU  a apărut o Lumina alba si orbitor de strălucitoare.
In acest moment , aud glas din Cerul sfant al Lui Dumnezeu, adica, din CERUL cu acesti doi ochi ai Lui Dumnezeu ,glas care spune tare si rasunator asa:

                   " Este momentul ca Lucrarea,aceasta Lucrare scumpa ,sa vie cu voi cu toti !"

Apoi ,in cealalta clipă tresalt puternic in patul meu, exact ca la un şoc electric ,deschid ochii  si am lacrimi pe obraji. Asa ,cu mana tremuranda de emotii si de bucurie divina, ma grabesc a-mi nota repede in caietul meu de suflet, caiet ce -l ţin sub căpătâiul meu zi si noapte.
Dragilor,ceea ce eu fac  in prezent cu tot ce am adunat in cei 24 de  ani si pana in prezent, este  cu adevărat O  LUCRARE  A  LUI  DUMNEZEU ,cum INSUSI chiar DUMNEZEU ne-a grait noua prin Mesajul de mai sus. !
Dragii mei, ştiu ca toate câte eu trăiesc au un anume scop . Care este acest scop al Lui Dumnezeu? Eu nu-l cunosc pe deplin. 
Dar, ceea ce va urma va fi ceva dumnezeiesc  de frumos si de minunat, si multi oameni, extrem de multi din cei ce se autodeclarau ATEI convinsi, se vor intoarce la CREDINŢĂ, se vor intoarce la DUMNEZEU căindu-se ca au ratacit CALEA !
Aveţi grijă fraţilor, aveti grija ca sa nu rataciţi CALEA  cea bineplăcuta LUI DUMNEZEU !
Mergeti la SFANTA  BISERICA in zilele de SFANTA  SARBĂTOARE, participaţi la SFANTA  şi DUMEZEIEASCA LITURGHIE, marturisiti-vă la PREOT, faceţi fapte de milostenie celor saraci, tineţi POST si rugati-va neincetat.
Asta inseamna dragilor , ca atunci cand mergem pe strada sau la munca, decat sa cantam sau sa fredonam nu stiu ce melodie, mai bine inalţăm în gândul nostru O RUGACIUNE pe care o stim sau si cea mai scurta, adica,RUGACIUNEA  INIMII care este asa:

                           "Doamne Iisuse Hristoase Fiul Lui Dumnezeu ,milostiv fii mie pacatosul (a),Amin!"

                               Ca intotdeauna, cu dragoste MARIA !

5 comentarii:

  1. Vremea a înnebunit,vin uragane,furtuni,canicule foarte extreme în lume și în România,astea sunt semnele sfârșitului lumii ce mai iar sfârșitul lumii vine curand și el

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai "sfârșitul lumii" aveți în cap!!! 😠

      Ștergere
    2. Dar chiar nu aveti ochi sa vedeti si urechi sa auziti? Si creier sa ganditi? Nu vedeti cate inundatii catastrofale sunt in anumite zone, seceta extrema pana la desertificare in alte zone? Nu se intalnea asa ceva pe vremuri, de o asemenea anvergura. Sunt semnele sfarsitului si ale nebuniei si rautatii feroce care i-au cuprins pe oameni.

      Ștergere
  2. Va fi vb de o.Venire teofanica a lui Dumnezeu insusi sugerata in.anumite contexte biblice inca neteologizata care se va prezebta ca fiin Duhul.Sfint.
    Mai scrie un verdrt VT
    Pacatosii sa moara ca,sa nu.mai vada fata lui Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere