luni, 26 iulie 2021

VINE RANDUL OLTENITEI ! OLTENITA !

  

                                                       26 Iulie 2021,ora 23,35 !


                                    Dragii mei,


In aceasta seara,in timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas care spune asa:
               "Oltenita!

                Vine randul Oltenitei !"

Dupa care,glasul se opreste.



Dragii mei,vom auzi cat de curand de acest oras Municipiu din judetul Calarasi.

Ce se va intampla in Oltenita,eu nu stiu a va spune.

Dar stiu ca vom auzi cat de curand ,vorbindu-se despre Oltenita.

Sa nadajduim ca ,va fi numai de bine.

                       Cu dragoste,Maria.

2 comentarii:

  1. 24 de morti in 3 zile si 17 accidente auto din acest sfirsit de saptamina,dar acum posibil sa urmeze seceta si vesnica pomenire a canalului Siret -Baragan oprit la Marasesti,ca laitmotivul transmis ministrului Turcan pe internet de la baronul Brukenthal prin vorbele lui Brincusi la intoarcerea in tara;'V-am lasat prosti si v-am gasit si mai prosti'
    Asa ca nu cred ca e de bine nici cu Oltenita-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne Ajuta sa auzim de bine
    O zi binecuvântată tuturor BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului să fie cu noi cu toți.

    RăspundețiȘtergere