sâmbătă, 18 aprilie 2020

IISUS HRISTOS GRAIESTE POPORULUI ROMÂN ! NICAIERI NU AM VAZUT ATÂTA CREDINTA ,CA ÎN ROMÂNIA DUHULUI SFANT !

                                 Saptamana Patimilor, vineri - rastignirea lui Iisus        Dumnezeu există - Mărturii.: SECHESTRAREA POPORULUI MEU !


                                          17 Aprilie 2020  ora 6,11!

                             Dragii mei, 

În aceasta dimineata,m-a trezit un glas divin,un glas mângâietor de care nu vrei ca sa te ami desparti,era glasul Mantuitorului Hristos,care a grait asa:
           "Nicaieri nu am vazut atâta Credinta ca in Ţara noastra,in ROMANIA DUHULUI SFANT !
Un singur lucru nu ne va intrista : 
             INVIEREA !"
După care dragii mei, IISUS nu a mai grait !
Asa este dragilor! Doar SFANTA INVIERE a LUI IISUS HRISTOS nu ne poate intrista,in rest,toate lucrurile din viata noastra ,mai noua acum, ne intristeaza.
Sa ne bucuram in inimile noastre,in sufletele noastre de SFANTA INVIERE a LUI HRISTOS si sa ne rugam LUI si Maicii Sale ca sa ne ierte toate cate am gresit si sa nu-si intoarca Faţa Sa de la noi Fiii Săi !
Sa fim pe deplin convinsi dragii mei,de faptul că,ROMANIA este TARA DUHULUI SFANT,POPORUL român este POPORUL ales pentru a sfinti Popoarele lumii intregi, Romania este GRADINA MACII DOMNULUI si RAIUL,ROMANIA fratilor,va fi VIITORUL al DOILEA NOU IERUSALIM la timpul oranduit de DUHUL SFANT!
Sa fim fericiti si sa dam multumire pentru tot si pentru toate!
                       Cu iubire,Maria!

6 comentarii:

  1. Amin. Adevărat a înviat! Ne bucura acest blog și II mulțumim Lui Dumnezeu pentru tot.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumim!!! Cristos a Înviat! Adevărat a Înviat! sa ne ierte că nu ne-am pregătit sufletele cum s-ar fi cuvenit, dar stim ca ne iubește și așa caiti în suflet, asteptand Mare Să Milostivire pentru omenire. Va iubim!

    RăspundețiȘtergere