miercuri, 22 aprilie 2020

A MURIT ! SILVIA GHEORGHITA A TRECUT LA CELE VESNICE !

                                                  Dragii mei, 

Nu de mult,va rugam ca s-o ajutam pe aceasta doamna,SILVIA GHEORGHITA din Tecuci judetul Galati,care era bolnava de CIROZA HEPATICA apoasa.
Silvia dragii mei, a plecat la Ceruri in noaptea din ziua a 3a  a Sfintelor Pasti.Adica,noaptea trecuta s-a stins in casa ei,in patul ei.
Baiatul Silviei este tare indurerat si nu stie cum o sa poata face faţă tuturor cheltuielilor.
M-am gandit dragii mei, că o putem si acum ajuta pe SILVIA ,chiar daca este la Ceruri,o putem ajuta cu ce putem, pentru ca Mirel baiatul ei, sa-i poata face toate cele crestinesti,pentru ca sufletul ei sa-si gaseasca linistea si odihna vesnica. Cine poate si doreste ca sa ajute familia pentru a o inmormanta pe Silvia si pentru a i se face toate PARASTASELE,o poate face luand legatura cu baiatul Silviei,cu MIREL,la telefonul lui :    
                                  0735386684 
                    Doliu - WikipediaDe ce trebuie purtăm doliu după moartea cuiva? Multă lume nu ştie ...
                                                  Fotografia de profil a Silviei Gheorghita, Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană, stând în picioare, plantă, copil, în aer liber şi natură.

Mai jos,iata dragii mei, povestea tragica a Silviei,un om cu suflet mare si cu o inima buna,dar care,a plecat prea devreme dintre noi :

Doliu în muzica românească! A murit Anuţa Tite - WOWBiz.
                                           Fotografia de profil a Silviei Gheorghita, Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană, stând în picioare, plantă, copil, în aer liber şi natură

                               Silvia Gheorghita  Profil facebook

Atentie! Imaginile vă vor afecta emotional !
                                          Dragii mei, 
Silvia are doar 59 de ani (60), si are CIROZA apoasa. 
Este atat de grav,incat trebuie sa scoata apa de 2 sau chiar de 3 ori pe saptamana.
Are o pensie de boala,foarte mica,cateva sute de lei (704 lei ) si nu poate face faţă cheltuielilor ce se impun la aceasta boala fara vindecare.
Silvia are nevoie de ajutorul nostru al tuturor;face des drumul spre Bucuresti  si nu are bani ca sa ajunga acolo,atat de des cat ar trebui.
Silvia mi-a trimis cateva acte doveditoare ale Cirozei hepatice de care sufera ,precum si poze de -ale ei in cele mai cumplite momente din viata sa.
M-a rugat ca sa le public si astfel, poate Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului îi va trimite oameni cu inima buna si miloasa,cu suflet plin de iubire faţă de Aproapele,si va primi ajutor ca sa se poata deplasa la spital ori de cate ori este nevoie,dar si pentru procurarea medicamentelor si-ale alimentelor necesare bolii de care sufera.
Ceea ce veti vedea dragilor, vă va face sa plangeti!
Iata:
                             
.


..


Silvia nu are cont in banca!
Telefon Silvia : 0757767411 !
.
S-o ajutam pe Silvia ca sa mai traiasca dragii mei,atata cat mai are de trait.S-o ajutam ca sa sufere cat mai puţin si sa simta ca nu este singură ;ca suntem alaturi de ea cu inima si cu sufletul si ca ne rugam pentru ea.
Silvia nu are cont in banca!
Cine poate si doreste ca s-o ajute cat de puţin pe Silvia,o poate suna la nr de tel:

                         0757767411 !

Cu dragoste si cu recunostinta,ca intotdeauna,Maria Ghiorghiu!

5 comentarii:

  1. Dumneźeu s-i odihneasca in pace! Condoleante familiei! Maria H

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu sa o ierte ,condimente familiei.
    Sa le ajute Dumnezeu și Maica Domnului sa treaca peste aceasta încercare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este cumplit doamna Maria cea ce am vazut,biata femeie,
    Am mai vazut in spital când bolnavă fiind de o răceală o femeie la fel si credeam ca o sa nască si am intrebat-o ne stiind ce are,eram copil aveam 12-13ani.
    Sărăcuta zice nasc în fiecare zi.
    Am auzit anterior ca are corona de la doctor.
    Eram cu ei cu asistentele,doctorul le cântăm si eram copilul lor minune,tin minte.A trecut acea femeie a murit am auzit mai tarziu.
    Dumnezeu sa le odihnească acolo unde luminează lumina fetei sale,iar pe noi in pocainta si mărturisire ne primește.

    RăspundețiȘtergere