luni, 20 aprilie 2020

CUTREMUR DE PĂMANT ???


       fotografia ta de profil, Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană, floare.
Stam acasa!!!
Stam acasa si vom scapa de Coronavirus !!!
Sa ne spalam cat mai des pe maini ,cu apa si cu mult sapun!
Sa mai avem puţina rabdare,si viata noastra va reveni la normal !!!                           

                             HRISTOS a INVIAT ,dragilor !

             .

         Noapte de 19 -20 Aprilie 2020,ora 0,49 !

În aceasta noapte, in timp ce scriam la articolul anterior,aud glas care spune asa:
                      "Mai e până diseara!
Dar un alt glas dragilor,adauga tare supărat:
                      Pâna s-a cutremurat totul!"
Prieteni dragi, cred ca vom auzi de un Cutremur mai intens,un Cutremur care nu va trece neobservat.
Unde se va produce acesta sau cand anume, eu nu stiu a va spune.Stiu doar de faptul că, de vom avea Credinta macar cat un graunte de mustar,vom fi ocrotiti si ocoliti de astfel de evenimente tragice.
Daca este DUMNEZEU supărat pe noi pentru ca au fost inchise BISERICILE SALE ,tocmai cand trebuiau sa fie deschise ? Da! A fost si este suparat pe cei care au dat ordin sa fie inchise si care,au pus jandarmi si politie sa le pazeasca ca pe cel mai mare Rău al Lumii.
Deci,nu pe noi oamenii de rand care am fi dorit sa mergem unul cate unul ca sa ne plangem pacatele si pe HRISTOS DOMNUL prohodit,ci pe cei care au pus armata ca sa pazeasca de iubirea credinciosilor BISERICA SA,asa precum au pus armata si acum 2000 de ani,ca sa pazeasca SFANTUL SĂU MORMANT,ca nu cumva sa vina careva sa fure trupul Său,si apoi,Lumea sa creada ca El a inviat.
Iata:
 Purtătorul de cuvânt al acestui comitet îi spuse lui Pilat: „Domnule, ne amintim că Iisus din Nazareth, acest înşelător a spus în timp ce era viu: După trei zile voi reînvia. În consecinţă, am venit la tine să dai ordinele necesare pentru ca mormântul să fie apărat de discipolii săi cel puţin până a treia zi. Ne este teamă că discipolii săi să nu îl ia de acolo noaptea pentru a proclama apoi poporului că a înviat dintre morţi. Dacă am îngădui să se întâmple aşa, această greşeală ar fi mult mai mare decât aceea de a-i fi permis să trăiască.”
(2014.3) 188:2.3 După ce a auzit această cerere a sinedriului, Pilat le-a spus: „Vă voi da o gardă de zece soldaţi. Mergeţi şi faceţi astfel încât mormântul să fie în siguranţă.” Ei s-au întors la templu, au recrutat zece din proprii lor gardieni, apoi s-au îndreptat către mormântul lui Iosif cu aceşti zece gardieni iudei şi zece soldaţi romani, chiar în această dimineaţă de sabat, pentru a-i instala ca paznici în faţa mormântului. Aceşti oameni au rostogolit o altă piatră în faţa mormântului şi au pus sigiliul lui Pilat pe aceste pietre şi în jurul lor astfel încât ele să nu poată fi deplasate fără ştirea lor. Şi aceşti douăzeci de oameni au rămas să vegheze până la ora învierii, iar iudeii le-au adus să mănânce şi să bea.
Iar IISUS a iesit din MORMANTUL Său,fara ca soldatii sa-L vada ca iese.
Asa se va intampla si acum! Iisus Îsi va apara pe iubitorii Săi supusi si credinciosi si nu-i va lasa sa piara sau sa mai fie lipsiti de BISERICA SA cea sfanta.
Pentru că, a fost si este un mare păcat inchiderea SFINTELOR BISERICI!!!
Putea fi pusa paza la poarta BISERICILOR doar pentru a se pastra distanta sociala si de a mentine ordinea Starii de Urgenta, si nicidecum, de a priva pe credinciosi de VIATA cea vesnica a LUI HRISTOS,de LUMINA INVIERII SALE,si nu ma refer aici numai la ROMANIA,ci la toate Tarile din lumea intreaga.
HRISTOS vindeca dragilor, Hristos nu imbolnaveste ,nu face rău iubitorilor Săi.
Numai cei care cred cu tarie in EL si in MAICA Sa, simt si traiesc acest Lucru minunat.
Ce s-a intamplat acum in Romania si in Lume, prin inchiderea Sfintelor Biserici,a fost ca acum 2000 de ani cand, toti strigau:
Rastigneste-L,rastigneste-L,rastigneste-L!
Si a fost din nou rastignit ,iar odata cu EL,si noi ne-am rastignit cei care ,am strigat :lasati-ne BISERICILE deschise si nu ni le-au lasat.
Nu putem face nimic dragilor,decat sa, ne supunem LEGILOR pamantesti,iar DOMNUL ne va apara pe noi si nu ne va lasa de izbeliste.
Haideti sa spunem si sa cantam cu totii asa:
„Nădejdea mea este Tatăl, scăparea mea este Fiul, acoperământul meu este Duhul Sfânt, Treime Sfântă, slavă Ţie!“ 
,

                                                  Cu dragoste,Maria.
P.S
                                                              Prieteni dragi,
Se pare ca ESCROCII au ramas fara fonduri !
Am primit acuzatii grave de la unii cititori ,precum ca,as avea deschise CONTURI bancare in euro in strainatate ,dar si in lei.
Acesti escroci cer bani in numele meu,vand tot felul obiecte,amulete,globuri,cruciulite,lumanari,fac preziceri in numele meu si cer bani multi pentru asta.
Va rog din toata inima,nu dati curs acestor cereri false.Nu-mi apartin! Eu nu am conturi bancare in strainatate,nu am conturi deschise nici in Romania,inafara celui de pensionar.Va rog mult,nu trimiteti bani si nici nu cumparati tot felul de lucruri de la escroci !!!Eu vand doar cele 3 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT!!!
Nu va lasati pacaliti!!! 
Eu am un singur numar de telefon public pe care,il stiti deja.
Acesta este: 0747226236 !
Daca sunteti sunati de pe oricare alt numar in numele meu,sa stiiti ca este o escrocherie!
Anuntati POLITIA si PARCHETUL imediat ce intalniti astfel de situatii; sunt conturi false si pagini de socilaizare false.
Acestea sunt singurele mele pagini mele de socializare:
Blogul- DUMNEZEU EXISTA -MARTURII,pagina oficiala de facebook:https://www.facebook.com/maria.ghiorghiu,precum si pagina de facebook cu like-uri:Dumnezeu exista -Marturii
Insist dragii mei:
Nu cumparati nimic in numele meu,inafara de CARTILE mele si nici nu depuneti bani in numele meu pe conturile de socializare !!!
Singurul meu nr. de telefon public este:0747226236!!!
Pentru DONATII care sa ma ajute la Editarea CARTILOR,ma sunati dragii mei, la acest numar :0747226236 ! Nu am alt numar de telefon!!! Daca primiti un apel de pe oricare alt numar  de telefon,inafara de acesta de mai sus,sa stiti ca este fals,este al escrocilor !
Nu mai depuneti bani in CONT sau in CONTURI! Sunt false CONTURILE,sunt ale escrocilor!Eu am numai Contul de pensionar,pe care deja il stiti din alte postari. Dar,pentru a evita orice discutie si pentru a anihila actiunile escrocilor,nu voi mai publica Contul,ci doar vă voi ruga ca sa ma sunati personal la 0747226236,atunci cand doriti sa faceti o Donatie pentru editarea Cartilor ADEVARUL DUHULUI SFANT, sau pur si simplu pentru a va ajuta cu sfaturi  pentru care nu am cerut si nu voi cere niciodata bani ! Nu sunati pe alte numere de telefon care va percep bani ca sa va spuna viitorul. Eu nu sunt nici prezicatoare,nici ghicitoare, eu nu fac previziuni in acest sens.Eu sunt un om obisnuit cu frica de Dumnezeu,care,a primit PORUNCA de la IISUS HRISTOS ca sa fac cunoscut al Său Cuvant ! 
Scriu de ani de zile despre DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI,despre DIVINITATE si despre ce urmeaza a se intampla in Lumea toata.
Va rog din Suflet,nu cumparati nimic in numele meu!!! Eu vand doar CARTILE ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 
Toate cate vi se ofera spre vanzare -cumparare in numele meu,sunt escrocherii !
Cu dragoste si cu pretuire,Maria Ghiorghiu-tel.0747226236 !

                              Va multumesc !!!

    Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 



Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                                                                                      
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
De asemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau pentru DONATII pentru urmatoarele CARTI .Îmi puteti scrie si in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 




9 comentarii:

  1. CUTREMURELE sunt provocate cu tehnologia TESLA de catre... Guvernul mondial subteran cu scopul precis de a instaura HAOSUL.
    ISTANBUL, ATENA si
    BUCURESTIUL vor fi urmatoarele TINTE ale illuminutti...

    RăspundețiȘtergere
  2. Va fi 100% si in Romania cutremur catastrofal pt ca Dumnezeu mi-a aratat asta acum 6 ani si cateva luni cand eram in plina nastere din nou,in plinatatea Duhului Sfant!Se va implini a 3 a ouare in acest ultim secol 21 pe care prezis-o parintele Arsenie Boca spunand ca Bucurestiul va fi sters de pe fata Pamantului,din pricina pacatelor abominabile care forfotesc acolo si nu doar acolo ci in toata tara si lumea!

    RăspundețiȘtergere
  3. da eram de acord cu pedeapsa pentru bisericile inchise facase voia lui DUMNEZEU

    RăspundețiȘtergere
  4. iarasi panica de cutremure!-pai daca tot pamantul este asezat pe falii cum sa nu se produca!-oricum nimeni nu a prezis cu acuratete producerea unui cutremur

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna Maria ce pot sa mai spun,cred ca ne așteaptă vremuri nu chiar bune.
    Aveti dreptate ca nu trebuia sa ne închidă biserica noastră,casa Domnului,
    Am văzut cum s-au dus lumea la piata,grămadă nu a mai ținut cont de distanță,vorba dv.pastram distanță si era super bine,dar nu asta este,ce mai putem face?
    Ne rugam cu inima,cu sufletul la Dumnezeu și Maica Domnului sa fim sănătoși sa trecem si peste acesta încercare.
    Cu mult drag doamna Maria.

    RăspundețiȘtergere
  6. 19.59 mie imi pare rau ca nu ai fost la biserica unde a slujit Pimen care este bolnav de covid. Acum ai fi fost si tu contact direct si ai fi fost tinuta in carantina, si tu si familia. Poate asa intelegeai si tu care este realitatea si nu mai jeleai pe aici ca ti-au inchis bisericile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multi chemați,putini aleși.

    RăspundețiȘtergere
  8. 22 aprilie 13:00-asa este uneori depinde de constiinta noastra dar de cele mai multe ori e voia DOMNULUI- suntem prea mici sa pricepem marile taine ale creatiei

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa nu doresti raul nimănui,ca pici în el.
    Stii ce zicea un preot o dată când vezi pè cate unul ca iti dorește raul? 15;48?
    Ce doresti mie de capul tau sa se tie.
    Ce zici mai doresti raul cuiva?
    Eu sunt in slujba celor care se afla asa cum imi doresti sa ajung eu si familia mea.
    Te iert cred ca ai o Frustrare.
    Zic ca un domn aici pe acest blog al lui doamna Maria pa,pa,tai,tai

    RăspundețiȘtergere