duminică, 26 aprilie 2020

ISRAELUL VA RĂMÂNE FARĂ APĂ ???


                                                        26 Aprilie 2020,ora 6,09 !

                       Hristos a Inviat,dragilor !

Astazi dimineata,m-a trezit un glas care spunea ceva tare ingrijorator.
Dar mai inainte de a grai glasul,aud oameni care ţipau, care erau foarte revoltati,oameni care plangeau.
Glasul spunea asa:
              "Pe durată lunga !
Apoi ,un alt glas continua:
                 Iată ,că se va scoate Apa din Israel !"

Cele 7 izvoare din Bucegi au cea mai pură apă de pe Planetă unde ...Scandalos! Statul pune taxă pe APA de izvor! Legea este în ....
În aceasta clipa dragii mei, vad un loc nisipos, un adevarat desert in care se afla oameni multi,copii,parinti,bunici,etc etc.Fiecare dragii mei, cautau cu mânutele goale in nisip.
Scormaneau nisipul desertului ,pentru a gasi apa.

Circuite Israel - Filadelfia Turism - YouTube.
Egipt | Centrul de pelerinaj "Sf. Parascheva" Iasi.
Imaginea dragii mei,era apocaliptica.Doar Soare torid,nisip si oameni care cautau in nisip,inclusiv copilasii cu mânutele lor firave ,cautau apa; cautau un  cat de mic izvoras de apa.
Dragii mei,din păcate, in timp aici se va ajunge.Israelul va ramane fara apa ,pe o durata mai indelungata de timp.Sa ne rugam dragii mei,pentru fratii nostri din Israel si din lumea intreaga,ca sa fie sanatosi si ocrotiti si niciodata sa nu ramana fara hrana si fara de apa.
Sa ne amintim si de acest articol dragii mei :

Rezultate Căutare

                          Noapte de 25 - 26 Ianuarie 2017,ora 1,45 !

                                       Dragii mei,

În aceasta noapte ,în timp ce scriam aici pe BLOG, aud ceva ce m-a cutremurat si chiar mi-au dat lacrimile.
Dragii mei, auzeam un glas care se tânguia asa:

               " Vărsat-am sângele lor ca apa, împrejurul Ierusalimului , şi nu era nimeni cine sa te cheme Domne Iisuse Hristoase.
  Că de voie ai luat ,Cununi de spini si Moarte!"


În aceasta clipă dragilor, aud glas duios,glas binefacator ca de Preot, ce graieste asa: 

                     "Toată Viaţa mea, de-acum s-a scurs.
                 Toată Viaţa mea, este în mâinile Tale Doamne Iisuse Hristoase.
Iata Făcătorul Tău Duh,al Cărui Sfântă Liturghie am săvârşit-o astăzi .

Iar din Cerul Sfant dragilor, se aude Glasul Mântuitorului nostru ,care striga asa:

"Fericiţi cei săraci cu Duhul, căci Aceia ,vor vedea pe Dumnezeu!"
Dragii mei, lacrimi de bucurie aveam în inima si-n suflet, lacrimi de bucurie aveam si pe obraji, pentru că am auzit pentru a nu stiu câta oară ,Glasul mult prea Iubitului nostru Iisus Hristos ,Fiul Lui Dumnezeu si al Prea Curatei Fecioare Maria.
În aceasta clipă dragilor, o vedeam pe MAICA  DOMNULUI în genunchi în Cerul Sfant, iar pe IISUS HRISTOS rastignit pe CRUCE.
La picioarele Lui IISUS HRISTOS, Maica Domnului plangea cu râuri de lacrimi.
Image result for iisus pe muntele golgotaImage result..
Image resultImage result for IISUS

Îmi aud glasul sufletului meu, care graieste MAICII  PREA CURATE : 
                    Porunceste Stăpâna mea !
               Porunceste Împărăteasa mea  Prea buna ,plângi cu amar; ale TALE lacrimi de sub Cruce....!"
Iar Prea Curata Fecioara Maria ma priveste , în timp ce lacrimile -i curgeau pe obrajii prea sfinti, si-mi graieste asa: 

                 Iubiti-vă între voi !
           Nu ai nevoie de Lumea aceasta !
           Lumea aceasta, este compusa din haine, păpuşi şi Cruci.
          Cere de la Împăratul Ceresc, Dragoste; multa Dragoste ,si putere ca sa rezisti la toate cate te asteaptă!"
După aceste Sfinte Cuvinte, totul a disparut intr-o clipita.
Dragii mei,întotdeauna am cerut de la IISUS HRISTOS, Dragoste si mantuire pentru toate sufletele de pe Pămant si nu  numai.
Asa este fratilor! Nu luam nimic cu noi din aceasta Lume.
Lumea aceasta,fara fapte bune si fara Credinta si Dragoste,este o Lume desarta. 
Sa nu ne adunam comori pe pămant dragilor, ci sa ne adunam comori in Cer, deoarece ,acestea din urmă,vor fi oglinda vietii noastre pe Pămant,atunci când vom sta infricosati în Faţa Judecatorului Bun si Drept.
Lumea aceasta, a uitat de HRISTOS DOMNUL, a uitat de PREA SFANTA NASCATOARE de DUMNEZEU, a uitat de Crucea plina de Lumina, dar si de SANGELE PREA  SFANT si PREA  CURAT, care S-a vărsat pe CRUCEA  Lui Hristos.
LUMEA aceasta, a uitat sa se mai roage DOMNULUI;Lumea aceasta ,alearga după bogatii desarte, aur ,palate,masini si bani.
LUMEA  aceasta,a uitat că avem un TATĂ CERESC si O MAMĂ CEREASCĂ, Cărora trebuie sa ne închinăm cu inima, cu sufletul,cu trupul si cugetul nostru, cu întreaga noastra fiinţă.
Fratilor! Venirea Lui IISUS HRISTOS este foarte aproape. 
O vom apuca si noi cei care, suntem deaja la varsta  a doua. 
Asa cum ne curatim casa si masa de Sfintele PASTI,si in fiecare zi fireste, haideti sa incepem a ne curati sufletul ,prin Sfanta Spovedanie si prin invrednicerea noastra ca sa putem primi ,Sfanta si Dumnezeiasca Împărtasanie.
Procedand asa, vom fi pregatiti in orice clipa din zi si din noapte, pentru VENIREA  LUI IISUS HRISTOS in NOUL SĂU IERUSALIM numit ROMANIA.
Asa sa ne ajute BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI, Amin !
                                    Cu dragoste,Maria.

    P.S
                                                              Prieteni dragi,
Se pare ca ESCROCII au ramas fara fonduri !
Am primit acuzatii grave de la unii cititori ,precum ca,as avea deschise CONTURI bancare in euro in strainatate ,dar si in lei.
Acesti escroci cer bani in numele meu,vand tot felul obiecte,amulete,globuri,cruciulite,lumanari,fac preziceri in numele meu si cer bani multi pentru asta.
Va rog din toata inima,nu dati curs acestor cereri false.Nu-mi apartin! Eu nu am conturi bancare in strainatate,nu am conturi deschise nici in Romania,inafara celui de pensionar.Va rog mult,nu trimiteti bani si nici nu cumparati tot felul de lucruri de la escroci !!!Eu vand doar cele 3 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT!!!
Nu va lasati pacaliti!!! 
Eu am un singur numar de telefon public pe care,il stiti deja.
Acesta este: 0747226236 !
Daca sunteti sunati de pe oricare alt numar in numele meu,sa stiiti ca este o escrocherie!
Anuntati POLITIA si PARCHETUL imediat ce intalniti astfel de situatii; sunt conturi false si pagini de socilaizare false.
Acestea sunt singurele mele pagini mele de socializare:
Blogul- DUMNEZEU EXISTA -MARTURII,pagina oficiala de facebook:https://www.facebook.com/maria.ghiorghiu,precum si pagina de facebook cu like-uri:Dumnezeu exista -Marturii
Insist dragii mei:
Nu cumparati nimic in numele meu,inafara de CARTILE mele si nici nu depuneti bani in numele meu pe conturile de socializare !!!
Singurul meu nr. de telefon public este:0747226236!!!
Pentru DONATII care sa ma ajute la Editarea CARTILOR,ma sunati dragii mei, la acest numar :0747226236 ! Nu am alt numar de telefon!!! Daca primiti un apel de pe oricare alt numar  de telefon,inafara de acesta de mai sus,sa stiti ca este fals,este al escrocilor !
Nu mai depuneti bani in CONT sau in CONTURI! Sunt false CONTURILE,sunt ale escrocilor!Eu am numai Contul de pensionar,pe care deja il stiti din alte postari. Dar,pentru a evita orice discutie si pentru a anihila actiunile escrocilor,nu voi mai publica Contul,ci doar vă voi ruga ca sa ma sunati personal la 0747226236,atunci cand doriti sa faceti o Donatie pentru editarea Cartilor ADEVARUL DUHULUI SFANT, sau pur si simplu pentru a va ajuta cu sfaturi  pentru care nu am cerut si nu voi cere niciodata bani ! Nu sunati pe alte numere de telefon care va percep bani ca sa va spuna viitorul. Eu nu sunt nici prezicatoare,nici ghicitoare, eu nu fac previziuni in acest sens.Eu sunt un om obisnuit cu frica de Dumnezeu,care,a primit PORUNCA de la IISUS HRISTOS ca sa fac cunoscut al Său Cuvant ! 
Scriu de ani de zile despre DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI,despre DIVINITATE si despre ce urmeaza a se intampla in Lumea toata.
Va rog din Suflet,nu cumparati nimic in numele meu!!! Eu vand doar CARTILE ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 
Toate cate vi se ofera spre vanzare -cumparare in numele meu,sunt escrocherii !
Cu dragoste si cu pretuire,Maria Ghiorghiu-tel.0747226236 !

                              Va multumesc !!!

    Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 



Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                                                                                      
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
De asemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau pentru DONATII pentru urmatoarele CARTI .Îmi puteti scrie si in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 

             


16 comentarii:

  1. Cat de adevarat este doamna Maria.
    Chiar haine si păpuși.
    Sa ne apere BUNUL Dumnezeu și Maicuta Domnului de asa necaz.
    Ce pot sa spun,nu am cuvinte ia Dumnezeu apa pentru ca nu mai este apa de la Dumnezeu lăsată fără plată.
    Cred ca de aici se supăra Dumnezeu pe noi ca apa costa mai mult de cât un litru de ulei.
    Acum au anunțat că va ploua în toată țara 10,16 lm/p Doamne Ajuta.
    Am ajuns acasă si ma uitam la tv.
    Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate va doresc

    RăspundețiȘtergere
  2. si e doar inceputul incalzirii globale,poate reactiveaza iar planul de la inceputul secolului trecut sa revina in Moldova ca stat separat ca tot spunea fostul premier si presedinte ca ne-a cumparat pe nimic-craciun

    RăspundețiȘtergere
  3. Prin anii 60 si ceva Siria, prin generalii ei diabolici din acea vreme, planuia sa-i lase fara apa. Din fericire Mosaadul prin intermediul personalului dedicat si mega pregatit a fost cu un pas inaintea lor. Aviz cacaciosilor nostri imbuibati si zero pregatiti ce, chipurile, urmeaza sa-si bage nasul pe acolo. Ce drk.le-o trebui nici ei nu stiu. Mai bine si-ar vede de caltii lor. La cati bani le da statul roman, moca, sa stea sa faca ceea ce obisnuiesc, umbra in continuare, ca si-asa...Unii si-o cauta cu lumanarea, dupa care cine plateste? Prostimea, poporul, bineinteles

    RăspundețiȘtergere
  4. Definiti untr un singur cuvant, la un mod complex scopul aparitie ,, gripa aviara
    Vaca nebuna
    Pesta porcina
    Coronavirus''

    Este atat de simplu...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ps
    Cand zic definiti ma refer la voi :
    Savanti
    Structuri de aparare
    de informatii
    Aparare
    Ciobani
    Fosta B.o.r.
    Ce mai, oricine poate raspunde !
    !

    RăspundețiȘtergere
  6. israelul are foraje de adancime sau aductiuni de prin alte parti-evreii nu duc lipsa de nimic=vechi comercianti

    RăspundețiȘtergere
  7. Oricând poate rămâne Israelul fara apă.Nu știi niciodată ce poate fi mâine.Tot ce este îngăduit de la Dumnezeu se poate împlini.Cine știe în ce situație nu va mai fi apa.Sa prețuim și apa care o avem că alții nu o au la îndemână.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum a vindut PNL-istul de la Iasi UNGUREANU pentru banii lui,averea ortodocsilor ardeleni Gojdiu de la Budapesta pe nimic evreilor din Israel si de atunci tace chitic-craciun

    RăspundețiȘtergere
  9. Are legatura strict cu Israelul ca tara si poate avea si demnificatie metaforica ca lipsa temporara a calauzirii in noua religie pina la reorgaizarea generala fizica planetara fiind posibila tot temporar si o seceta prin lipsa ploii promisa oricarui popor care nu vine dupa razboi la unitatra religioasa simbolizatac de Sarbatoarea corturilo alaturi si de alte pedepse promise generic in Zah. 14.17-19. Aparenta intindere temporala exagerata contextual semnif8ca intensitatea si gravitatea situatiei. Ajutoarele vor veni dar nu imediat inclusiv in privinta resadirii padurii care va fi arsa de Dumnezeu anterior urgiei cu mina Sa cit si legat apoi de alti trimisi care vir repopula Israelul cu jumatate din diaspora desigur selectiv incit nimeni neconvertit sincer nu va trece granita chiar si botezat acolo in ultimul moment desi selectia va fi facuta la plecare prin darul deosebirii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sper sa fie ajutati la nevoie, cu apa, cu tehnologii de desalinizare, etc. Sunt multe descoperiri, care pot fi puse în folosul umanitatii, Doamne ajută, să ne iubim, să ne ajutam, căci Bunul Dumnezeu si puținul il va înmulți, doar așteaptă inițiativa c noastra cât de mica....Încredere, Rugăciune și Mulțumire pentru grijă Sa.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai nu o vadut- o le- o facut- o cadou fratilor lui! Si se vor muta la noi, ca. Patru millioane au cetatenie romana! Moldovenii nu au voie! Pa pa.

    RăspundețiȘtergere
  12. 10,18 dar despre psd-isti nu spui minic, nimic? Ei totusi, exista!

    RăspundețiȘtergere
  13. 23,22 Pai daca partida evreiasca a preluat PNL-ul,astia s-au invatat ca UDMR-ul ,Tot timpul la putere cum e stilul lor.
    Inainte erau cu Iliescu si mai inainte erau in camarila regelui Carol al II-lea cind asasinau romanii incomozi ca patriotul roman moldovean Zelea Codreanu pentru ca i-a impiedicat sa-si faca stat separat din Moldova si sa rupa Romania cum a facut stramosul juridic a lui Iohannis ,baronul Ribbentrop a carei organizatie a dobindit-o Her Prezident 'legal' prin tribunal desi el nu e 'NEAMT' ci luxemburgezo-evreu..

    RăspundețiȘtergere
  14. 12.18 si daca e „luxemburgezo-evreu” care e problema ta? De unde ai atata ura pentru atatea natii? Esti legionar?

    RăspundețiȘtergere
  15. Evreii ne iubesc Tara ,tocmai au anuntat ca vor face un muzeu al evreilor din Romania,nu degeaba cu atitia evrei in fruntea tarii care nu au vrut sa puna 8 ani statuia lui AVRAM IANCU la SIBIU facuta din donatii publice,si nici coloana de Marmura facuta la Calarasi dedicata centenarului UNIRII,iar Iohannis spune ani in sir ca ''ROMANIA e un stat de 100 de ani''.
    Oare de ce????????????..

    RăspundețiȘtergere
  16. 00,40 Eminescu spunea;De la Nistru pin' la Tisa/
    Tot romanu plinsu-mi-sa."
    Eu spun ca cetatile lui Stefan cel Mare sint dovada de pe malul Nistrului-craciun

    RăspundețiȘtergere