duminică, 9 februarie 2020

TATAL NOSTRU,ASA PRECUM NE INVATA DUHUL CEL PREA SFANT !

 4 
TATAL NOSTRU, asa precum este in Ceruri de la Duhul Cel Prea Sfant,asa precum mi s-a grait mie roabei Sale:
                   



                    Tatăl nostru !


Tatăl nostru (Rugăciunea Domnească)
Tatăl nostru 
Carele ești în ceruri, 
Prea Sfant este Numele Tău
 Vie împărăția Ta 
Facă-se voia Ta 
Precum în cer
Așa și pe pământ. 
Pâinea noastră cea spre ființă 
Dă-ne-o nouă astăzi
 Şi ne iartă nouă greșelile noastre,
 Precum și noi iertăm greșiților noștri.
 Și nu ne lăsa pe noi sa cadem în ispită, 
Ci ne izbăvește de cel rău. 
                    Amin.    
                            Cu iubire si cu pretuire,Maria! 
    P.S.

Va astept cu mare drag (si va multumesc din suflet) ca sa puneti fiecare ,cate o mica caramida la ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU !
                                 Imagini pentru iisus hristos duhul sfant imagini.
Să nu se tulbure inima voastră; credeţi în Dumnezeu, credeţi şi în Mine. În casa Tatălui Meu multe locaşuri sunt. Iar de nu, v-aş fi spus. Mă duc să vă gătesc loc. Şi dacă Mă voi duce şi vă voi găti loc, iarăşi voi veni şi vă voi lua la Mine, ca să fiţi şi voi unde sunt Eu. Şi unde Mă duc Eu, voi ştiţi şi ştiţi şi calea. Toma i-a zis: Doamne, nu ştim unde Te duci; şi cum putem şti calea? Iisus i-a zis: Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl Meu decât prin Mine. Dacă M-aţi fi cunoscut pe Mine, şi pe Tatăl Meu L-aţi fi cunoscut; dar de acum Îl cunoaşteţi pe El şi L-aţi şi văzut. Filip I-a zis: Doamne, arată-ne nouă pe Tatăl şi ne este de ajuns. Iisus i-a zis: De atâta vreme sunt cu voi şi nu M-ai cunoscut, Filipe? Cel ce M-a văzut pe Mine a văzut pe Tatăl. Cum zici tu: Arată-ne pe Tatăl? Nu crezi tu că Eu sunt întru Tatăl şi Tatăl este întru Mine? Cuvintele pe care vi le spun nu le vorbesc de la Mine, ci Tatăl - Care rămâne întru Mine - face lucrările Lui. Credeţi Mie că Eu sunt întru Tatăl şi Tatăl întru Mine, iar de nu, credeţi-Mă pentru lucrările acestea. Ioan 14, 1-11

                                 Prieteni dragi



           Anul acesta vom lansa inca doua 

volume, si anume :

                  Volumul 4 si 5 din 

       ADEVARUL  DUHULUI  SFANT !
                       
                                                     Imagini pentru duhul sfant imagini
În toamna anului acesta 2020, cu ajutorul Lui Dumnezeu si al Maicii Domnului, voi mai scoate inca 2 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT.

Ca de fiecare dată, pentru editarea a cât mai multor

exemplare, apelez la inima si la sufletul vostru bun si 

cald si plin de Credinta intru Hristos si Maica Domnului.

Cine doreste ca sa contribuie cu orice suma cat de mica

 la costul editarii Cartilor,o poate face astfel:

Contul pentru strainătate:
Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: 

RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

Contul pentru România:

 Cod IBAN:

 RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307
Toti Donatorii,vor primi CARTILE absolut GRATUIT oriunde s-ar afla.

BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI  sa va binecuvinteze DARUL vostru de suflet si sa vi-l inmulteasca !
Sanatate multa sa aveti si multe bucurii in casa si la cei dragi!


              Imagini pentru duhul sfant imagini

                                   Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 

Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                     .
                                                                     
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 


        

17 comentarii:

  1. Doamna Maria am o intrebare la cine se afla puterea de a invia o fiinta moarta(puterea invierii)si cum arata aceasta putere cat de puternica este?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar Bunul Dumnezeu poate să facă...el are puterea...părerea mea ;)

      Ștergere
    2. Cred ca inttebarile nu sint puse suficient de bine ..probabil ai in minte anumite lucruri sau simbolistici arhetipale care nu au fost exprimate. Nu cred ca Maria cunoaste simbolism esoteric ea fiind axata f mult pe rugaciune iar viziunile daruite ei nu au multe amanunte. Poate in viitor..

      Ștergere
    3. Iubirea pura,absoluta,Dumnezeu,Tatal Nostru Ceresc,este viata,viata vesnica,armonie,pace,echilibru!💖🤗😇🤗💖

      Ștergere
  2. Parintele Calistrat, ale cărui postări pe YouTube spune ca nu este permis schimbarea aceasta și ne și spune de ce.
    Eu cred ca ambele variante sunt corecte deși înclin sa cred ca a dstra este mai corecta și pe întelesul nostri

    RăspundețiȘtergere
  3. E puterea stiintei( cine are,va mai primi)

    RăspundețiȘtergere
  4. La DOMNUL SI DUMNEZEUL NOSTRU.
    AM RASPUNS EU ANONIM 01:29 LA DUMNEZEU
    Sa crezi din toata inima ca asa este.
    Cu mult drag si sper sa nu te superi ca am îndrăznit s-ati raspund eu.
    Am trecut prin multe in viata mea si l-am iubit pe Dumnezeu și Maica Domnului fără Dumnezeu nimic nu este.

    RăspundețiȘtergere
  5. Fiecare din noi poate avea o comunicare cu acel suflet care s-a înălțat și chiar îl poate chema înapoi în trup, tine de credință și puterea interioară a fiecaruia. În cazul înălțării din alte cauze Dumnezeu poate trimite acel suflet înapoi în trup pentru a își continua viața pe Pământ

    RăspundețiȘtergere
  6. Se mai intimpla sa fie inviat cite un mort,prin manevre medicale,daca se intervine la scurt timp de la deces. In drum spre cimitir au mai inviat citiva( si la noi in sat a inviat o baba saraca,in cosciug,probabil ca a fost declarata eronat moarta)

    RăspundețiȘtergere
  7. Am rescris și eu câteva rugăciuni ce au puterea de vindecare sufletească și trupească https://romaniainviitor.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu sunt calea adevarul si viata ne spunea. Domnul. Iisus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu el ca persoana, ci ce facea el. In sensul, faceti ca mine.

      Ștergere
    2. Anonim9 februarie 2020, 17:43
      Nu el ca persoana, ci ce facea el. In sensul, faceti ca mine.

      FALS:
      EL CA PERSOANA este CALEA , ADEVARUL SI VIATA , ca scris este:
      Ioan 6= Sfanta impartasanie A BISERICII ORTODOXE
      50.Pâinea care se coboară din cer este aceea din care, dacă mănâncă cineva, nu moare.
      51.Eu sunt pâinea cea vie, care s-a pogorât din cer. Cine mănâncă din pâinea aceasta viu va fi în veci. Iar pâinea pe care Eu o voi da pentru viaţa lumii este trupul Meu.
      52.Deci iudeii se certau între ei, zicând: Cum poate Acesta să ne dea trupul Lui să-l mâncăm?
      53.Şi le-a zis Iisus: Adevărat, adevărat zic vouă, dacă nu veţi mânca trupul Fiului Omului şi nu veţi bea sângele Lui, nu veţi avea viaţă în voi.
      54.Cel ce mănâncă trupul Meu şi bea sângele Meu are viaţă veşnică, şi Eu îl voi învia în ziua cea de apoi.
      55.Trupul este adevărată mâncare şi sângele Meu, adevărată băutură.
      56.Cel ce mănâncă trupul Meu şi bea sângele Meu rămâne întru Mine şi Eu întru el.
      57.Precum M-a trimis pe Mine Tatăl cel viu şi Eu viez pentru Tatăl, şi cel ce Mă mănâncă pe Mine va trăi prin Mine.

      mai studiaza inainte sa vorbesti
      relaxeaza-te.....
      https://www.youtube.com/watch?v=vx2u5uUu3DE

      Ștergere
  9. 1:29 Cel ce a creat omul, Acela poate să dea viață.( scuze Maria că-i raspund)

    RăspundețiȘtergere
  10. Harisma de a invia mortii se primeste la a patra treapta de desavirsire si pt ca este puterea de a controla spirit (si elementul aer) contine in ea si puterea harica de a lua viata prin separarea spiritului de trup. La urmatoarele trepte se primesc puteri depline (exact ca Iisus) asupra ceea ce e creat inclusiv de creatie si desfiintare de spirit materie timp.spatiu etc in afara de puteea de a crea si modifica soarta rezervata instantei divine Supreme. Incit lucrarile se incadreaza in viitorul deja sabilit de Sus.

    RăspundețiȘtergere
  11. rugativa dar sa o faceti din inima-nu conteaza ce cuvinte folositi-mai putin importante sunt rugaciunile scrise de sfinti ca si ei se rugau cu cuvintele lor-ca s-au facut greseli de exprimare !-e normal-in alte limbi cuvintele romanesti nu sunt intelese la fel

    RăspundețiȘtergere