luni, 16 decembrie 2019

VA IZBI LOCURI SI REGIUNI INTREGI !


              Noapte de 15-16 Decembrie 2019,ora 1,10 !

                                   Dragii mei, 

În aceasta noapte ,in timp ce scriam aici pe Blog, imi apare in faţa mea la cativa metri distanta, o paranteza in care se gaseau cateva cifre.
Nu am retinut cifrele,deoarece,erau putin acoperite ca de o ceata densa,doar un 2 era la vedere din acel sir de cifre din paranteza.
Dar, vedeam si scrise după paranteza cateva cuvinte:
    "( 2..........) va izbi locuri si regiuni intregi !"
Ceea ce vedeam scris (acele cuvinte) le auzeam graite de un glas:
                 "Va izbi locuri si regiuni intregi ."
Dragii mei, ce inseamna toate acestea, cu siguranta va ganditi si voi ca nu va fi deloc bine pentru omenire.
Dar nu avem ce face si trebuie sa primim toate asa cum sunt si cate sunt,deoarece,toate se vor intampla numai cu Voia Lui Dumnezeu.
Sa ne rugam la Prea Sfanta Treime si la Maica Domnului ,ca sa ne dea putere si sa le putem duce pe toate.
Nu uitati dragii mei, ca sa fiti buni,iubitori si milostivi,iar sufletul si inima  sa va fie plin de iubire si credinta.
                              Cu dragoste,Maria.

9 comentarii:

  1. Asteroid ?! Am citit o stie ca un asteroid se indreapta spre Terra.

    RăspundețiȘtergere
  2. Coordonind cu alte viziuni,unele chiar de azi, as spune mai degraba RAZBOI-craciun

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ferește,poate un asteroid sau mai degrabă un tsunami.Dumnezeu sa ne ocrotească de orice rău.

    RăspundețiȘtergere
  4. În SUA au fost mai multe tornade in mai multe state si 25 morți
    Sa ne ferească Dumnezeu și Maica Domnului.Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Azi noapte am visat ca Pamantul a fost pentru o fractiune de secunda franat din rotatie si am fost aruncat ca si cum cineva imi tragea cu violenta covorul de sub picioare, atunci am gandit ca urmeaza un tsunami...

    RăspundețiȘtergere
  6. De fapt nu va fi frinat ci rotit vertical in sensul de schimbare al polilor cite 4 ore in cite un sens fiind o miscare cu revenire cu o intoarcere cel putin la fel de brusca avind la fel si oprirea de final. Timp deci de 8 ore in care vor mai avea loc si alte cutremure si multe manifestari vulcanice generate de valuri in magna intentionat create tot de Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere