sâmbătă, 21 decembrie 2019

IISUS HRISTOS ÎŞI PUNE VESMANTUL PREOTESC !

 20  Decembrie 2017,ora 3,15 zori de zi !

                                            Dragii mei,

În aceasta dimineata in zori de zi,ma trezeste o Lumina alba si stralucitoare ,si astfel, vad pe INSUSI MANTUITORUL nostru scump si mult Prea Iubit.

              Image result for IISUS PE TRON.

Mântuitorul era înconjurat de multa Lumina aurie ,si statea pe Tronul Său Împărătesc foarte aproape de Pămant. Îl vedeam ca şi dincolo de plafonul camerei mele, plafon ce nu mai exista in aceste clipe.
IISUS fratilor, stralucea de Lumina,asa precum ar straluci o mie de Sori la un loc.
 Mântuitorul dragilor, se ridica de pe Tron , Îşi pune un vesmânt preotesc; exact asa cum au Preotii orotodocsi,iar acum ,ÎL vad într-o SFANTA BISERICĂ de pe PĂMANT,în scaunul ÎMPĂRĂTESC , asteptand credinciosii sa vina la EL, ca sa-i spovedeasca.

Image result for vesmant preotesc.

Mântuitorul Îşi aseaza cu grija Patrafirul si cu Sfanta Cruce in Mâna Sa dreapta si cu SFANTA EVANGHELIE in stanga,astepta asa cum asteapta si Preotul in scaunul Sfintei Spovedanii.
Cand am vazut ca IISUS HRISTOS se imbraca cu vesmant preotesc,am tresarit de uimire si de bucurie totodata, si-am zis in gandul meu:

           "Vaiii ! Dar Acesta este chiar IISUS HRISTOS.
     Mântuitorule drag si scump sufletului meu,chiar Tu esti ! "

IIsus îmi zâmbeste din LUMINA SA stralucitoare, după care,totul dispare si vad din nou noaptea fireasca.
Prieteni dragi, asa cum am scris adeseori si nu de la mine am scris,ci cu Voia si cu Puterea Duhului Sfant, IISUS HRISTOS va veni pentru a doua oara pe Pămant si nu va fi peste prea mult timp.
VENIREA SA, va fi în ROMANIA SFANTA; în ROMANIA DUHULUI SFANT.
Poporul român ,este Poporul ales ca fiind al Doilea Nou Ierusalim.
DUMNEZEU nu mai poate suporta toate câte se întampla în unele SFINTE BISERICI ale Sale, si va lua chiar EL locul PREOTILOR, care nu respecta cele 10 PORUNCI ale Sale, care nu implinesc Voia Sa si nu respecta Canoanele bisericesti.
IISUS HRISTOS fratilor,va veni pe timp de pace. Dar va fi o pace după cel de-al Treilea RAZBOI MONDIAL,si care RAZBOI MONDIAL, va fi si ultimul pentru Omenire.
Iata:


AL 3 -LEA RĂZBOI MONDIAL, VA FI SI ULTIMUL PENTRU OMENIRE

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../al-3-lea-razboi-mondial-va-fi-si.ht...

Translate this page
Mar 10, 2016 - ”Tu esti singurul atacator, care ataci cele două Puteri mondiale. Acesta va fi ultimulRăzboi Mondial , pentru omenire!” Image result for razboi . Dragii mei, din nefericire ,vom trece si printr-un al treilea RAZBOI MONDIAL. Să-L rugam pe BUNUL DUMNEZEU si pe MĂICUȚA DOMNULUI, ca sa ne ocroteasca ...

Iar aici fratilor,iata si linkul cu VENIREA LUI IISUS HRISTOS,în ROMANIA NOULUI SAU IERUSALIM:


VINE IISUS HRISTOS ! VINE IISUS HRISTOS - Dumnezeu există ...

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../vine-iisus-hristos-vine-iisus-hristos...

Translate this page
Mar 15, 2017 - Vine Iisus Hristos! Iisus Hristos arde ca lumina ochilor! Iisus Hristos arde ca lumina ochilor!" Image result for IISUS HRISTOS VENIREA .. Aşa strigau glasurile fericite si uimite. Sa-L asteptam fratilor, si sa fim pregatiti sufleteste si trupeste pentru VENIREA SA pe Pămant romanesc, deoarece ,ROMANIA este ...

Dumnezeu există - Mărturii.: IISUS HRISTOS VINE PE PĂMÂNT ...

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../iisus-hristos-vine-pe-pamant-roma...

Translate this page
Jan 3, 2018 - IISUS HRISTOS VINE PE PĂMÂNT ROMÂNESC ! xx. LA MULTI ANI ,PRIETENI dragi sufletului meu ! Glas din Cer se auzea : POPORUL MEU ! POPORUL MEU ! VIN , POPORUL MEU !!!IISUS HRISTOS se pregateste pentru a Doua Sa Venire, în ROMÂNIA NOULUI SĂU IERUSALIM ! 31 Decembrie 2017 ...


   LA  MULTI  ANI ,PRIETENI dragi sufletului meu !

                               Glas din Cer se auzea :

                POPORUL  MEU ! POPORUL  MEU !
              VIN , POPORUL  MEU !!!

                      IISUS  HRISTOS  se pregateste pentru a Doua Sa Venire, în ROMÂNIA  NOULUI SĂU IERUSALIM ! 

                                 
                               31  Decembrie 2017,ora 6,13 dimineata !  

                                       Dragii mei, 

În aceasta dimineata dragii mei, ma trezeste o Lumina alba si orbitor de stralucitoare.
Stau asa in pat cu ochii inchisi, si astfel, vad un Cer senin de vară,un CER imaculat ,ca de oglinda.
Intr-o gradina cu flori si cu iarba verde,vad doua fetite cam de 5 -6 anisori,care  tineau de capetele unui covoras ,si-l scuturau.
Fetita care era cu faţa spre RASARIT priveste spre Cerul inalt, spre Soarele de Lumină care curgea ca un IZVOR din Cerul senin.
Fetitele,desi scuturau acel mic covoras cu manutele lor firave, una dintre ele ,ridica ochii spre Cer si râzând precum un Ingeras ,îi graieste celeilalte fetite asa:

                       " Sa-L vezi pe IISUS graind! 
               Da! Sa vezi ce frumos graieste Iisus Hristos !"

În aceasta clipă dragii mei, amandoua fetitele scapa covorasul din mânutele lor, si privesc cu bucurie imensa spre Rasarit, spre Cerul senin si stralucitor.
O scara de Lumina alba si orbitor de stralucitoare, cobora din Cer pana jos la cele doua fetite.
Era ca atunci cand ,încercam sa privim Soarele cu ochii liberi, si parca ne orbeste.
 Un adevarat IZVOR de LUMINA alba,orbitor de stralucitoare, făcea legatura dintre Cer si PĂMANT.
Din Cer dragilor, aud Glasul Lui IISUS HRISTOS care striga cu infinita Dragoste asa:

               "Poporul Meu! Poporul Meu !
               Poporul Meu , vin !!!

Era Glasul Mantuitorului nostru mult Prea Iubit,care abia astepta sa ajunga pe PĂMANT la Poporul Său ales, la Poporul român. 
Din Graiul Domnului si Dumnezeului nostru IISUS HRISTOS se auzea rasuflarea SA, nerabdarea Sa de a ajunge si de a călca pe Pămant romanesc.
Rasuna si Cerul si Pămantul de Dragostea si de Iubirea din Graiul Lui IISUS HRISTOS,atunci cand striga:

            "Poporul MEU,Poporul MEU !"
            Vin ,Poporul Meu !!!

Simteam in inima si-n sufletul meu, o Dragoste infinita pentru Poporul Său ales care ,IL primea cu bucurie,cu iubire, cu stralucire si liniste.
Era daca vreti, ca atunci cand un copilas plânge după mama sa,iar cand o vede ,nu stie cum sa ajunga mai repede in bratele ei,la sânul ei.               

                                       Image result for iisus imagini..

În clipa urmatoare dragilor, Iisus Hristos în Vesmant alb ca de Lumina, era langa cele doua fetiţe.
Le-a luat in bratele SALE DUMNEZEIESTI si le strangea tare de tot la pieptul Său.
Fetitele Il strangeau de gât si nu-I mai dadea drumul MANTUITORULUI. S-au lipit de MANTUITORUL ,cu tot trupsorul lor micut si firav. Păreau ca sunt un singur trup cu trei Chipuri Divine.
Era atata bucurie si stralucire pe chipul angelic al fetitelor; era si mai mare bucurie,dar si lacrimi pe obrajii MANTUITORULUI HRISTOS,pentru că ,in sfarsit a ajuns sa-si stranga PRUNCII la pieptul Sau in NOUL SAU IERUSALIM, numit ROMANIA  DUHULUI SFANT.
POPORUL SĂU ales la care tot striga inca din Cer,pana a ajuns pe Pămant, ÎL primea cu bratele si cu inima deschisa si plina de Iubire si de smerenie.
Era o Dragoste si-o bucurie infinita ; era o DRAGOSTE DIVINA care a acoperit si CERUL si PĂMANTUL.
         

                Image result for iisus imagini Image result for iisus imagini.

Dragii mei, IISUS HRISTOS va veni asa pe neasteptate ! 
Acum că mi s-a arătat,stim ca va veni pe timp de vară si că va fi ziua.
Lumea intreaga isi va vedea de treburile ei, cand deodata,va auzi glas din Cer, iar Cerul se va deschide, iar Lumina Duhului Sfant se va aseza sub forma de Scari Divine,pentru ca pe aceste Scari Divine ,sa coboare Domnul nostru IISUS HRISTOS in Romania DUHULUI SFANT,la POPORUL SĂU ales si iubit.

Image result for duhul sfant imagini.

Prieteni dragi sufletului meu, v-am spus toate acestea,ca sa va bucurati si voi dragilor; sa va bucurati si sa-L asteptati pe IISUS HRISTOS,asa cum asteptati ca sa beţi o gura de apă ,intr-un desert fiind,sau ,asa cum asteptati sa respirati o gura de aer curat ,care sa curete plamanii si sa va redea viata.

                 Image result for iisus imaginiImage result for iisus imagini.

Sa traim fratilor cu HRISTOS si intru HRISTOS!
Sa ne rugam cu ale noastre cuvinte; sa nu cautam cuvinte filozofice,intortocheate; ci sa ne rugam DOMNULUI si MAICII DOMNULUI cu glas sau fara glas; sa ne rugam cu inima si cu sufletul  ca sa ne invrednicim cu totii a-L vedea pe IISUS HRISTOS,atunci cand va coborâ pe Norii Cerului, pe Scarile Divine si va striga fara incetare asa:

                  " Poporul MEU, Poporul MEU !
                  Vin ,Poporul Meu !!!  

Iar noi sa ridicam bratele catre MANTUITORUL HRISTOS si sa graim asa:

               Doamne Iisuse Hristose, Te rugam iarta-ne noua toate câte am gresit,si strange-ne si pe noi la pieptul Tau ,asa precum ai strans acele doua fetiţe ,cand ai pus Picioarele--Ţi Prea Sfinte pe Pămant romanesc.
                  Cu dragoste si cu iubire,Maria Ghiorghiu.
P.S.



                                 Prieteni dragi,

Pentru EDITAREA celorlalte doua volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT, am nevoie de ajutorul vostru financiar.
Stiu ca mai este timp pana la vara viitoare,dar va rog din 
suflet, ca impreuna sa incepem a pune caramida cu 
caramida la zidirea Cuvantului LUI DUMNEZEU !
Va multumesc din toata inima pentru ajutorul vostru la 
cele 3 volume scoase, si ma rog din tot sufletul pentru
 voi toti si pentru cei dragi voua,ca sa va binecuvinteze
BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI DARUL vostru cât de mic si sa vi-l înmulteasca. 
Sanatate sa va daruiasca si mantuire sufletului !
Contul pentru strainătate:
Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 
Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307
Contul pentru România:
 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307

Mare Rasplata veti avea in CERURI de la BUNUL
 DUMNEZEU si de la MAICUTA DOMNULUI pentru faptul 
că, ma ajutati ca sa scriu si sa scot CARTILE cu 
ADEVARUL DUHULUI SFANT !
              Imagini pentru duhul sfant imagini
Asa cum stiti deja,toti Donatorii vor primi 
gratuit toate CARTILE ,toate volumele.
DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa va 
apere cu mila si cu dragostea Sa, si sa va
 inmulteasca DARUL vostru pentru zidirea
 CUVANTULUI LUI IISUS HRISTOS ! AMIN!

                                   Dragilor,

 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:
Adevarul Duhului Sfant Vol 1- 20 lei,Adevarul Duhului Sfant vol 2 - 20 lei,si Adevarul Duhului Sfant /Viata Extraterestra vol 3 -10 lei.

                                  20 Lei                  20 Lei

                  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2


                                                     Viata Extraterestra.
                                                                       10 Lei.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.                                                   
                                           

4 comentarii:

  1. Doamna Maria ce pot sa spun de cât ca sunt atât de impresionată de acest mesaj nu gasesc cuvintele,nu pot sa nu plâng la citirea acestor mesaje,dar cu mult drag zic si eu.
    VINO DOAMNE SI STERGE LACRIMILE DE PE OBRAJII TUTUROR CU DRAGOSTEA TA.
    Cu mult drag doamna Maria.

    RăspundețiȘtergere
  2. „...Iisus graieste...”, mai femeie, Duhul Sfant vorbeste cu vorbele tale? Nu te mai saturi de inventat „mesaje”?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Anonim21 decembrie 2019, 14:47
      Nu te obliga nimeni ca sa intri pe acest Blog !
      Cand iti vei da seama ca DUHUL CEL PREA SFANT imi graieste,ca INSUSI IISUS HRISTOS imi graieste si MAICA SFANTA,ma tem ca va fi prea tarziu pentru sufletul tau ! Inventeaza si tu din ora in ora din minut in minut,scrie-le pe pagina ta si vezi daca se implinesc! Cine te opreste? Inventeaza zi si noapte si vezi rezisti sa traiesti in MINCIUNA? DUMNEZEU sa te iere pentru jignirile pe care mi le aduci si pentru necredinta ta !

      Ștergere
  3. HRISTOS DOMNUL NU ARE NEVOIE DE VESMANT PREOTESC-EL ESTE PREOT DIN VEAC-si este energie=lumina necreata-asa spun si preotii de azi-vi se arata d-stra doar asa pentru sufletele oamenilor necredinciosi

    RăspundețiȘtergere