luni, 30 decembrie 2019

GENUNCHII LUI IISUS, TREMURAU PE SFANTA CRUCE !

                               Imagine similară                             
                                        2 Decembrie 2016,ora 13,00 !

                                                Dragii mei,

La aceasta ora  ma aflam in maxi -taxi, veneam de la Galati.
Iar in timp ce masina mergea, eu fiind chiar in spatele soferului cu locul pe care stateam, vad dragilor cum in fata masinii, la doar 3 metri distanta si la 2 metri mai sus decat masina,vad ceva uimitor.
Vad un alt Cer decat Cerul senin al nostru , parca usor cetos ,a coborat intr-o clipa, iar pe acest Cer era o Sfanta Cruce mare din lemn galben, precum cea pe care a fost rastignit Iisus Hristos.
Pe Sfanta Cruce din Cerul din Cer, era rastignit in carne si oase,IISUS HRISTOS,DOMNUL si MANTUITORUL nostru al tuturor.
Exact asa arata SFANTA CRUCE cu IISUS rastignit,ca in imaginea de mai jos:


                                           Image result for iisus rastignit..
Dragii mei, si cum era rastignit IISUS HRISTOS in aceasta pozitie,brusc, picioarele MANTUITORULUI devin moi, flexibile,erau din carne si oase.
Genunchii Lui Iisus s-au intors spre dreapta Sa,stateau lipiti unul de altul,si - au inceput a tremura,a se clatina tare de parca cineva ar fi prins picioarele Sale in maini, si le-ar fi scuturat ca o creanga de copac.
Da ,fratilor! Picioarele MANTUITORULUI tremurau de mai sus de genunchi si pana jos la piroanele din talpi, de parca ar fi fost niste ramuri batute de un vant puternic sau de un taifun.
Prieteni dragi, ce ne mai asteapta oare? Ce insemnatate poate avea acesta revelatie?
Eu am ajuns cu bine acasa si chiar nu a fost niciun pericol pe drum, pericol la care ma gandeam eu ca, ar putea aparea ca urmare a acestei trairi.
Dragii mei,sa -L iubim pe IISUS HRISTOS care S-a jertfit pentru noi, sa iubim si pe Maicuta Domnului  a carei GRADINA a RAIULUI este in Romania si care, se roaga pentru noi si ne apara cu MILA si cu Dragostea Sa.
                                     Cu dragoste,Maria.

Un comentariu: