duminică, 22 decembrie 2019

SASE COPII SI O MAMICA BOLNAVA DE CANCER,IL ASTEAPTA PE MOS CRACIUN!


Imagini pentru nasterea domnului.

Imagine similară.


                                 

Prieteni dragi, 


Mos Craciun va veni si in casa mamicii bolnave de cancer si care are 6 copilasi.

Elena este divortata de sotul ei, si isi creste singura cei 6 copii,chiar daca CANCERUL o macina pe dinauntru.

Haideti dragii mei, sa aducem bucurie celor 6 copii ,dar si Elenei Floristean mamica lor care, după Sfintele Sarbatori va mai suporta inca o operatie chirurgicala.

O alta tumora a aparut la ELENA.

Dumnezeu si Maica Domnului sa va binecuvinteze casa si masa si pe voi toti impreuna cu cei dragi.
Sa fim buni si milostivi si sa bucuram cateva suflete necajite!
Iata povestea trista a Elenei:


24 nov. 2019 - ELENA MIHAELA, O MAMICA CU 6 COPILASI ,ESTE BOLNAVA DE CANCER SI ARE NEVOIE DE AJUTORUL NOSTRU. Este posibil ca ...
                                                     Dragii mei,

Am primit in aceasta seara o mica scrisorica si un telefon de la o tanara mamica divortata, si cu 6 copilasi toti in grija ei.
                  Telefon Elena Mihaela Floristean :
             0787677895 .
Auzeam la telefon un glas bland si plin de iubire,un suflet bland si plin de Credinta si de Iubire in Bunul Dumnezeu si-n Maicuta Domnului.
Printre lacrimi si sughituri,Elena mi-a spus Povestea ei trista de viata, iar parca nu ar fi fost indeajuns, mai este bolnava si de cancer.
Iata Prieteni,POVESTEA trista a unei mame divortate si cu 6 copilasi langa ea, dintre care,un baiat de 20 ani nu are un picior.
Randurile de mai jos,sunt exact randurile ELENEI pe care ,mi le-a trimis mie pe Fb,in privat:
Dragi si iubiti frati si surori ,intru HRISTOS !
Vă împărtășim tristețea familiei Floristean în nădejdea că, Dumnezeu ne va trimite îngerii Săi călăuzitori și păzitori prin oameni cu inima deschisă. .
Aceasta este Elena Mihaela cu unul dintre copilasii ei,si care ,nadajduieste ca va putea trai inca multi ani de-acum incolo,ca sa-i poata creste:
Este posibil ca imaginea să conţină: 2 persoane, inclusiv Elena Floristean, copil şi interior.
Acesta este baiatul care, nu mai are un picior :
Fiul meu mai mare, Floristean Florin, în vârstă de 20 de ani, a suferit o intervenție în urma căreia și-a pierdut piciorul stâng. Din mila lui Dumnezeu și cu ajutorul oamenilor cu suflet mare am reușit să -i cumpăr o proteză mecanica (nu mi- am putut permite mai mult), acum, acest copil trebuie să fie operat la umăr deoarece ,a căzut de cîteva ori și i s-a dislocat umărul, iar mușchiul umărului s -a topit(are nevoie și de o grefa de mușchi la umăr). După toate aceste probleme (eu ),mama Elena am cancer de col uterin în primul stadiu și trebuie să fiu operată cît mai urgent!!
De parcă nu ar fi fost destule probleme aseară în casa familiei, a luat foc soba și hornul și doar o minune a LUI DUMNEZEU si a MĂICUȚEI DOMNULUI a fost, de nu s a aprins și casa, însă, am rămas fără sobă tocmai acum cînd, iarna a sosit cu pași repezi!!
ÎL rugam pe Bunul Dumnezeu ca să ne ajute cu mila si cu iubirea Sa de oameni!
Vă mulțumim din suflet pentru susținere și gând bun. Vă rog să ne pomeniți în rugăciunile d-voastră.
Iata si DOVEZILE MEDICALE din care reiese ca sunt bolnava de CANCER :

.
Pentru toti oamenii cu suflet mare si cu inima iubitoare care vor si pot ca sa ne ajute,iata si CONTUL de la BCR:

Cont in Lei la BCR :
RO36RNCB0240107732190001
Iar mai jos dragii mei,avem Contul in Euro pentru Elena Mihaela Floristean:
Cont in Euro BCR:
RO79RNCB0240107732190003

Telefon Elena Mihaela Floristean :
             0787677895 .

6 comentarii:

  1. Doamna Maria imi cer scuze,ca ce vreau sa va zic nu este legat de mesajul dv.postat.
    Am vrut să va amintesc ca aveti un mesaj legat de droguri doamna Maria
    Serviciile SPP la Cotroceni au de aface cu drogurile.
    Suna cam ceva de genul
    Droguri la Cotroceni?
    Văd si ma uit la tv, si vad
    Cutremur la Cotroceni,asa ca sa adeverit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! Am gasit mesajul,este vorba de COTROCENI! Daca numaram x-urile iese COTROCENI.
      Unii dintre voi dragilor, ati ghicit din prima!
      Dar eu tot nu stiu ce s-a inramplat acum la COTROCENI!
      Va multumesc mult !

      Ștergere
    2. Nu va mai uitati atata la antena 3. Va umple capul cu minciuni si incepe sa vi se para ca vedeti ceea ce vor ei sa vedeti.

      Ștergere
  2. Evenimentul Zilei scrie intr-un articol ca scandalul drogurilor Ayahuasca ale lui Gelu Oltean fost sef DGIPI la 'doi si-un sfert' duce spre Cotroceni probabil si prin designerul Catalin Botezatu..

    RăspundețiȘtergere
  3. ..dar si prin generalul Cretu trecut urgent in rezerva..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evenimentul zilei este un ziar al propagandei PSD deci nu e de mirare ca ataca Cotroceniul.

      Ștergere