joi, 26 decembrie 2019

PROBLEMA VIZELOR !


                                     26 Decembrie 2019,ora 5,15 !

                                   Dragii mei, 

În aceasta dimineata,ma trezeste un glas care spune ceva despre VIZE !
Iata ce spunea glasul :
              
                  "După cum te-ai gandit la mine, se apropie problema Vizelor!
Ploi torentiale ,in problema Vizelor !"
Iar ceea ce auzeam vedeam si scris in aer asa:
       "
Ploi torentiale ,in problema Vizelor !" 
Dragii mei,eu stiu ca ne dorim ca sa scapam de Vizele pentru intrarea in SUA.
Se pare insa, ca PRESEDINTELE SUA ,DONALD TRUMP nu este de acord ca sa se ridice Vizele romanilor, pentru a putea calatori liberi in SUA.De altfel ,spune ca se va mai gandi la aceasta chestiune pentru Romania.
Din păcate,problema vizelor se va inrautati si nu vom vedea noi ca sa calatorim liber in SUA.
                               Cu dragoste,Maria.

8 comentarii:

  1. pai Trump vrea zid la granita cu Mexic-iar romanii nu sunt departe de neregulile acestora-cati romani nu ar vrea sa plece!-sunt deja f multi plecati cu familiile

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau doamna Maria, dar sunt de acord cu Trump. Singurele tari in care noi romanii mai umblam cu capul sus sunt Canada si SUA pentru ca acolo nu merg toti "smekerii" si "oportunistele" care au umplut Europa, pentru ca NU AU VIZA!!
    Oamenii corecti care isi vad de treaba lor pot obtine o viza de turist pentru SUA fara probleme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,asa e,pentru bogatanii corecti,faci si tu parte?

      Ștergere
    2. Nu. Mi s-a refuzat si mie viza inainte sa mi se aprobe. Asta e, bine fac ca-si pazesc granitele.

      Ștergere
  3. Sa si le bage undeva... .Posti mai suntem sa ne tot milogim .

    RăspundețiȘtergere
  4. 27 dec 21:25-eu nu doresc viza pt America dar ca sa fii trufas e f simplu dar si urat-sunt oameni care au singura solutie de supravietuire sa plece-familii cu copii si nici un sprijin de la rude sau guvern-asa ca sa lasam cuvintele fara rost

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacă sunteți valoroși și bogați America de Nord va așteaptă în vizita

    RăspundețiȘtergere