luni, 30 decembrie 2019

IISUS HRISTOS A AUZIT RUGACIUNEA MEA !

                          Imagine similară                
                Noapte de 17 -18 Decembrie 2015,ora 1,36 !

                                                                         Dragii mei, 

În aceasta noapte, ma rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, singura fiind în camera mea.
Când am ajuns cu Rugaciunea la Iisus  Hristos, ridic privirea spre Sfanta  Icoana a Sa, si ceva uimitor am văzut.
Îl rugam pe Mântuitorul nostru ca sa ma ajute sa iau cele mai bune hotarâri ,si sa nu mă lase ca sa ma abat de la Voia Sa ,pentru mine roaba Sa. 
Iisus Hristos dragilor, învie în Sfanta Icoana, deschide ochii,clipeste, iar cu gura Sa Prea Sfanta sufla catre mine roaba SA, o LUMINA aurie, rupta ca din Soare.
Aceasta Lumina ma cutremura la propriu, atunci cand ,intra in corpul meu , atrasa fiind ca de un magnet nevazut. 
Toate le vedeam cu ochii deschisi, de parca m-as fi unit cu Sfanta Icoana spre care priveam cu lacrimi de fericire.
Continuând sa ma rog,  de astădata cu lacrimi de fericire, vad cum în dreapta Lui Iisus Hristos din Sfanta Icoana, apare în faţa umărului Său drept, O Gradinita cu iarba verde si flori dumnezeiesti.
În mijlocul acestei Gradini din RAI, statea în picioare o persoana pe care o vedeam de la crestet până la umeri. Restul trupului, era acoperit de iarba verde si de flori. 
Aceasta persoana dragilor,eram chiar eu. 
Fericirea  mea era fara de margini. 
Am multumit scumpului Mântuitor si I-am promis că ,nu-L voi dezamagi niciodata. 
Tot asa cum ,nici pe voi dragii mei nu o sa va dezamagesc.
 Voi scrie aici tot ce mi se arata şi tot ce mi se spune. 
Nu-mi doresc dragilor alta răsplata ,pentru toate câte scriu si fac numai pentru Semenii nostri  dar si pentru sufletul meu, nu-mi doresc decât,  a dobândi un loc în Împărăţia Cereasca. 
Sa fiu acolo Sus, asa cum îmi place mie sa spun, precum un covoras sub picioarele Prea Sfintei Treimi.
Dragii mei, fiecare dintre noi se poate bucura de astfel de Minuni. Nu ne trebuie decât Credinţă, Nădejde si Dragoste .
  Avem trebuinta doar,de toate aceste 3 Virtuţi Dumnezeiesti  pe care, sa le dăruim din sufletul si inima noastra,să dăruim si Semenilor nostri.
 Cu astfel de Arme Dumnezeiesti, vom dobândi fratilor, un loc în Împărăţia Cereasca.
Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Măicuţa Domnului, Amin!
                                             Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu