luni, 30 decembrie 2019

IISUS HRISTOS OCROTESTE ,ROMANIA SA SFANTA !

                    27 Decembrie 2014 , ora 6,08 dimineaţa !

                                       Dragii mei,

                     
  .

Iisus  Hristos va  veni în România , ca să judece  viii şi morţii !
ROMÂNIA  va  fi  cel de-al Doilea  Nou Ierusalim ! 


                                                                    Dragii mei,

Am scris (şi nu de la mine )adeseori ,cum că România este Ţara aleasă de Dumnezeu ca fiind, Viitorul  al Doilea Nou Ierusalim ! Mulţi dintre cititorii Blogului nu au crezut si nici nu cred că, această Mare  Minune este de mult timp hotărâtă de Sus ,de la DUMNEZEU,ca să aibă loc în ROMÂNIA  zilelor noastre.
Iată dragii mei, cum şi astăzi ,în a treia zi de Crăciun ceea ce urmează a vă spune, va întări şi mai mult Venirea  Lui Iisus  Hristos în România  zilelor noastre .
Dragii mei, astăzi dimineaţă trează fiind , văd cu ochii închişi un Cer de noapte albastra, iar pe Cer dragilor, erau numai Brazi adevăraţi, Brazi împodobiţi cu Stele de pe Cer !
Erau dragii mei asezati ,ca intr-o adevărată Gradina a Raiului.
Aud dragilor un glas care ,spune rar si clar ,aşa :  

                      "ROMÂNIA este ocrotită  de toate  dezastrele ,prin cele  Şapte  Semne !
                Hristos  Domnul  şi Dumnezeul nostru şi al lui Israel , ocroteşte  România !
                Pentru că, Iisus aşa  se mută  în  apărarea ŢĂRII  ROMÂNEŞTI ! "

Iar cele Şapte Semne dragilor, erau acolo Sus în Ceruri aliniate,  numai că , mie mi s-au arătat doar 3 !
Acestea erau : 
1.Pământul roditor,
2. Apa ca si Izvoare, 
3.Bradul ca si ocrotitor, iar restul nu mi s-a mai arătat. 
                                  ŞAPTE ! 

Taina  cu numele de ŞAPTE, este mult mai aproape decât ne putem noi închipui !
ŞAPTE ne va fi nouă spre bucurie şi spre mântuirea sufletului.
Mai mult dragilor, nu vă pot spune ! 
Toate la rândul lor, adică , atunci când Bunul Dumnezeu îmi va îngadui ca sa va dezvălui mai mult si mai multe.
Până atunci însă, să incercăm să fim mai buni cu Aproapele nostru, sa mergem cât mai des la Sfanta Biserică si astfel ,ne vom putea bucura de uimitoarea si Unica TAINĂ cu numele de : 

                                       ŞAPTE!  
  
                              Cu dragoste, Maria. 


Un comentariu: