sâmbătă, 21 decembrie 2019

ÎNGERII PREGATESC CRACIUNUL IN CERURI !

  Noapte de 19 - 20  Decembrie  2014, ora 1,45 !

                                                                Bună  seara ,

              dragii mei cititori ai Blogului ,

            "Dumnezeu  Există - Mărturii !

În această seară minunată în care, ne gândim cu toţii la Nasterea  Pruncului  Iisus  Hristos din Prea Curata Fecioara Maria, am să vă spun despre O altă Mare  Minune pe care ,am trăit-o în noaptea de 19 -20 Decembrie 2014, în timp ce mă rugam în colţisorul meu de Rai, adică ,cel din camera mea !
Cu lacrimi  Îi spuneam Mântuitorului ,cât de mult îmi este dor de EL si cât de tare îmi doresc ca să fac numai Voia SA !
Şi mă rugam cu ale mele cuvinte ,dar şi plângeam mocnit.
Închid ochii în timpul Rugaciunii mele si continui ca să mă rog.
Brusc, văd un Cer de noapte albastra violet, chiar în faţa mea la doar un braţ întins.
Pe Cerul de noapte albastra de pe care lipseau Stelele si Luna, apare în carne si oase Însuşi Iisus  Hristos, Domnul şi Mântuitorul nostru.
Într-un nor oval ,rupt ca din Soare si de un auriu stralucitor foarte, stătea în picioare Iisus Hristos.
Are la pieptul Său o Carte, este îmbracat cu vesminte roşii cu verde închis.
Iisus mă priveste ,îmi zâmbeste si Îşi întoarce privirea spre dreapta Sa.
În această clipă ,Iisus dispare ca si atras de un  magnet puternic in Cerul din Cer, iar acolo unde El privise ,apare dragii mei ,acelaşi Cer albastru violet, transparent si stralucitor .
 Iar pe Cer dragilor, chiar deasupra capului meu, apare în mod tainic, Duhul Cel Prea Sfânt .
Este un Porumbel alb si pufos care,  străluceste sub Bolta Cereasă si care a venit în zbor deasupra capului meu. 
Duhul Cel Prea Sfânt  împrăştia raze albe orbitoare si zbura pe loc. Auzeam fratilor, fâlfăitul Aripilor Porumbelului alb.
                         
                   
Vedeam numai strălucire dumnezeiască si m-au podidit lacrimile de bucurie .
Duhul Cel Prea  Sfânt după ce a stat preţ de câteva secunde dând din aripile Sale pe loc, a disparut tot asa in mod tainic precum a si apărut. 
Mâini multe si nevăzute dragii mei, construiau din crengi de Brad verde ,crengi dumnezeiesti de frumoase, construiau un gard precum sunt cele de la oi. Un gard din ramuri de brad, ce alcatuia o curte sub Cerul albastru violet. 
Ramurile de Brad dragii mei, erau de un verde închis si foarte dese. După ce ocolul a fost gata o altă Mână nevăzută construieste cât ai clipi, O  INIMĂ din ramuri de Brad si mi-o aduce mai în faţa mea, ca sa o vad mai bine.
 În mijlocul inimii de Brad ,a apărut un frumos si minunat CERB care ,s-a scuturat o singură dată ,apoi, a început a privi spre Răsărit, acolo unde dispăruse Iisus Hristos si Duhul  Sfânt sub Chip de Porumbel alb, pufos si orbitor de strălucitor.   
Ramurile de Brad dragii mei, erau toate presarate cu auriu stralucitor, un auriu precum Soarele în mijlocul verii.
Iar la Poarta de la Gradina Raiului  ,o Mână nevăzută asează ramuri de brad pudrate cu auriu ,ca din Soare luat.
Dragii mei, CERUL  SFÂNT este pregătit de primirea Pruncului  IISUS  HRISTOS.
Asa precum ne pregătim noi ca să întâmpinăm NASTEREA  DOMNULUI, cu dragoste, cu Post si Rugaciune si pregătind  bucate alese, cu atât mai mult ,Îngerii Lui Dumnezeu pregătesc Raiul, împodobindu-l cu ramuri  de Brad presarate cu auriu,adica ,cu lumina Duhului Sfant.
Cand totul a fost gata  ,COLINDELE SFINTE au inceput cu - O CE  VESTE MINUNATĂ,cantate dumnezeiesc de frumos,de CETELE de INGERI; atat de frumos cantau ,incat  răsuna tot Cerul si Pământul.
Îngerii  Lui Dumnezeu cântau si se veseleau !
Dragii mei, să ne veselim si noi si sa asteptam cu mare dragoste si cu bucurie infinită , NASTEREA  DOMNULUI  nostru Iisus Hristos!
Crăciunul fratilor, trebuie să fie în inima noastră şi în sufletul nostru.  
Sa nu-i uităm pe cei săraci si sărmani ,si să facem în asa fel încât, si la ei să vină Mos Crăciun cu daruri de suflet, precum si cu o vorbă dulce care, sa le mai aline din suferinţă.
Sa daruim bucurie celor intristati, sa daruim hrana celor flamanzi şi sa nu lasam niciun copilas din cei pe care îi cunoastem ,fara o portocala sau fara o jucarioara.
                                           Cu dragoste, Maria.  
P.S.


                                 Prieteni dragi,

Pentru EDITAREA celorlalte doua volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT, am nevoie de ajutorul vostru financiar.
Stiu ca mai este timp pana la vara viitoare,dar va rog din 
suflet, ca impreuna sa incepem a pune caramida cu 
caramida la zidirea Cuvantului LUI DUMNEZEU !
Va multumesc din toata inima pentru ajutorul vostru la 
cele 3 volume scoase, si ma rog din tot sufletul pentru
 voi toti si pentru cei dragi voua,ca sa va binecuvinteze
BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI DARUL vostru cât de mic si sa vi-l înmulteasca. 
Sanatate sa va daruiasca si mantuire sufletului !
Contul pentru strainătate:
Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 
Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307
Contul pentru România:
 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307

Mare Rasplata veti avea in CERURI de la BUNUL
 DUMNEZEU si de la MAICUTA DOMNULUI pentru faptul 
că, ma ajutati ca sa scriu si sa scot CARTILE cu 
ADEVARUL DUHULUI SFANT !
              Imagini pentru duhul sfant imagini
Asa cum stiti deja,toti Donatorii vor primi 
gratuit toate CARTILE ,toate volumele.
DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa va 
apere cu mila si cu dragostea Sa, si sa va
 inmulteasca DARUL vostru pentru zidirea
 CUVANTULUI LUI IISUS HRISTOS ! AMIN!

                                   Dragilor,

 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:
Adevarul Duhului Sfant Vol 1- 20 lei,Adevarul Duhului Sfant vol 2 - 20 lei,si Adevarul Duhului Sfant /Viata Extraterestra vol 3 -10 lei.

                                  20 Lei                  20 Lei

                  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2


                                                     Viata Extraterestra.
                                                                       10 Lei.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.                                                   

                                         

Un comentariu:

  1. Dacă, nu vă treziți și o țineți cu sărbătorirea Crăciunului, cea ce vă îndepărtează de la adevărata aniversare - Nașterea Mîntuitorului Isus Cristos, vă adunați sub brad să vă desfaceți cadouri,să mîncați și să beți deja sunteți în mîinile satanei. Priviți cu mare atenție cum vă fură banii, timpul etc. Nimic nu este al nostru, suntem chiriași a acestui pămînt,niște chiriași iresponsabili.

    RăspundețiȘtergere