luni, 30 decembrie 2019

LASĂ - MĂ DOAMNE SĂ CULTIV CUVĂNTUL TĂU !

25 Octombrie  2011, ora 23,40 !

Eram singură în cămăruţa mea, şi mă rugam la BUNUL  DUMNEZEU şi la MĂICUŢA  DOMNULUI, când brusc în locul RUGĂCIUNII  mele, aud GLASUL sufletului meu, care strigă, imploră pe DUMNEZEU aşa :

                " Lasa-ma  Doamne  să cultiv Cuvantul  Tau ! 
               Sa cultiv CUVANTUL Tău Doamne ,pe acest Pămant !
                CUVÂNTUL  DUMNEZEULUI  Tău Doamne, lasa-ma ca sa-L cultiv pe acest Pămant !"
Clipă în care, văd cu ochii  închişi un CER  de noapte ,iar în CERUL de noapte vad un alt Cer alb-bleu strălucitor.
Pe acest CER alb-bleu strălucitor, a apărut  o SFÂNTĂ  CRUCE mare, albă si strălucitoare, care strălucea în CERUL  LUI  DUMNEZEU, mai tare decât ar străluci o mie de Sori la un loc. 
Ca şi prin topire aceasta dispare,si apare în locul ei, apare o LUMINĂ  aurie orbitor de strălucitoare ,iar în LUMINA aurie,  a apărut un TRIUNGHI mare, format din cerculeţe pline de culoare albastre foarte strălucitoare;iar în mijlocul TRIUNGHIULUI , strălucea enorm o LUMINĂ  albastră violet, precum indigoul.
Şi aşa ,în această formulă,LUMINA  AURIE, cu TRIUNGHIUL  albastru, pluteau în CERUL  LUI  DUMNEZEU şi se îndreptau spre Apus. 
                      Image result for iisus imagini
Iar eu fraţilor, mă rog în fiecare zi, cu fiecare RUGĂCIUNE, la BUNUL  DUMNEZEU şi la MAICA DOMNULUI ,aşa :

                  "Lasa-ma Doamne sa cultiv Cuvantul Tau pe acest Pămant ,si sa-L fac sa răsară;să dea roade în fiecare suflet !"
     Si iata dragilor ,că Bunul Dumnezeu mi-a dat din DARUL si HARUL Său,iar astazi ,cultiv al Sau Cuvant care rasare in fiecare suflet. 
Si va marturisesc ca,aceasta este cea mai mare bucurie a sufletului meu . Daca fiecare dintre noi ar cultiva macar cate puţin din CUVANTUL LUI DUMNEZEU,din GRAIUL DUHULUI SFANT,credeti-ma  ca nu ar mai exista atâta rautate pe lumea asta.
                                   Cu dragoste,Maria     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu