joi, 19 decembrie 2019

DUHUL CEL PREA SFANT, M - A IMBRATISAT !

                   29 Octombrie 2001,ora 3,45 !

                              Dragii mei,

                    Imagini pentru DUHUL SFANT

Dormeam, dar în timpul somnului meu vedeam o LUMINĂ albă orbitor de strălucitoare ,lumina care mă încălzea şi-mi aşternea în suflet PACEA şi liniştea LUI  DUMNEZEU.
La această oră, mă trezeşte această LUMINĂ orbitoare, nu deschid ochii, deoarece, vedeam cu ei închişi ceva minunat ! 
Deasupra patului meu ,precum ar fi sub plafon, într-o LUMINĂ albastră - violet, văd un PORUMBEL alb cu aripile foarte lungi si intinse lateral,păreau că sunt mai mari de 10 metri. PORUMBELUL  alb era extrem de strălucitor si privea spre mine, mă acoperise toată cu aripile  SALE, aşa de mare era. 
Am stat aşa cu ochii închişi preţ de câteva secunde bune, privind la DUHUL  SFÂNT sub chip de PORUMBEL, care,imi ocrotise sufletul pe timpul somnului.
Când au început să-mi curgă lacrimile de bucurie, PORUMBELUL  alb ( DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT ) a făcut un semicerc din aripile Sale şi le-a strâns, şi astfel, S-a îndreptat spre Răsărit. 
În locul DUHULUI  SFÂNT  într-un nor albastru transparent, în veşminte roşii-grena si foarte subţiri, ÎL vad pe Insusi MÂNTUITORUL Hristos cum Isi ducea  SFÂNTA  CRUCE  grea, pe umărul  Său stang ,fiind tare chinuit şi cu ,COROANA  de spini pe cap ,iar fruntea SA Îi era sângerândă.
Dragilor,asa precum se indrepta spre Rasarit DUHUL  Cel Prea SFÂNT, tot la fel si MÂNTUITORUL cu SFANTA  CRUCE pe umarul Său stâng si cu faţa însângerată, cu părul castaniu lunguţ până pe umeri şi inelat ,cu ochii SĂI trişti şi suferinzi ,se îndrepta tot spre Răsărit.
Fraţilor, sa ne indreptam si noi  cât mai este timp ,spre adevarata CREDINŢĂ ,spre Bunul DUMNEZEU  şi spre Maicuta  DOMNULUI ! 
Daca nu avem CREDINŢĂ dragii mei, toate-s pulbere si cenusă şi ne vor duce la pieire !
Credinta,Nadejdea si Dragostea dragii mei, sunt cele 3 virtuţi dumnezeieşti care, dacă le vom împlini după Voia LUI  DUMNEZEU, vom câştiga ÎMPĂRĂŢIA  CEREASCĂ !
                                             Cu dragoste, Maria.

4 comentarii:

  1. Ce minune dumnezeiască ati trăit doamna Maria.
    Ce poate fi mai minunat pentru un om sa trăiască aceasta binecuvântare de la Duhul Cel Preasfant.
    Ma bucur tare mult pentru dv.doamna Maria.
    Sa va dea sanatate si putere sa mergeți mai departe cu lucrarea lui Dumnezeu,cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. DUHUL SFANT IA FORMA GANDURILOR NOASTRE-daca-l vedeti ca un porumbel asa va fi-oricum este marea energie a TATALUI CREATOARE-publicati mesajul a rog

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Duhul sfint este o persoana, ca si Tatal,ca si Fiul

      Ștergere
    2. Nu-i adevarat,duh inseamna ca nu are corp,dar se aude vocea unei persoane,ca la radio

      Ștergere