sâmbătă, 6 aprilie 2013

UN CUTREMUR DE PAMANT, DE 7,1 GRADE, A AVUT LOC, ASTA NOAPTE ,IN INDONEZIA !

Fratilor! Daca o sa cautati pe BLOG, veti gasi, in mai multe articole, in care am scris, ca va avea loc, UN CUTREMUR mai mare, dar nu stiu locul!
Astazi dimineata, am auzit la TV, ca, a avut loc ,in INDONEZIA,  UN CUTREMUR de Pamant, de 7,1 grade!
Dupa cum vedeti, cele despre care eu scriu, se implinesc, treptat!
Dar, cu siguranta, va pot spune ca, si in ZONA VRANCEA, va avea loc, UN CUTREMUR, mai mare, decat pana acum.
Cand am primit , acest Mesaj de SUS, mi-a fost specificat,ca fiind, in VRANCEA!  Cand va avea loc,? Nu stiu!  Dar,va avea loc!
Cititi articolele din urma, si veti afla, ca, am scris cu mult timp in urma,despre CUTREMURELE, care vor avea loc.
Nu as vrea sa folosesc, ca si titlul articolului, ce urmeaza ,sa-l scriu, "CUTREMUR...in.."deoarece, asa creea, panica ,in randul cititorilor. Si m-am gandit, ca, e mai bine, sa le strecor, printre alte titluri, pentru ca, fiecare ,dintre cei care citesc, sa nu intre in panica.
Intr-o dimineata ma trezeste UN GLAS, speriat, care intreaba ,asa:
                         "ATAT DE MARE, DE SCURT..."
Clipa in care, vad cu ochii inchisi, spre APUS, un bloc, f inalt, care se indoia, precum ramurile unui copac, atat de tare se clatina, din cauza ,unui CUTREMUR, scurt, dar foarte puternic, ca intensitate. Jos, in fata blocului respectiv, era intinsa, o saltea, speciala, ca acea a pompierilor, pentru ca oamenii, din blocul f. inalt, sa sara, direct pe ,prelata, ca sa-si salveze, viata lor. Multa, foarte multa lume, era.la scara acestei cladiri inalte, si priveau, la cei de sus, care cereau ajutor.
Dragii mei, CREDINTA si FAPTELE BUNE, ne vor salva ,de la multe suferinte!
Daruiti, DRAGOSTE, faceti FAPTE BUNE, incununati-le cu ADEVARATA CREDINTA, si ne vom mantui sufletul; vom castiga IMPARATIA CEREASCA!
                                         Cu pretuire si dragoste,
                                                                           Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu