duminică, 7 aprilie 2013

IISUS HRISTOS, PATIMIND SI IN SFANTA BISERICA, A SA ! PALMUIT , IN CASA SFANTA, A SA !

Dimineata de ianuarie 2005, cand, treaza fiind, dar stand cu ochii inchisi, inca in pat, aud GLAS, care spune cu durere asa:
                                  "NU TE PARASESC PUTERNIC !
                                   CEL SOMAT ,A DOUA ZI ! "
Si aud, GLASUL ,lui IISUS, care spune asa:
                               
                                  "EU , N-AM TIMP, SA-MI APAR LEGEA "!

Clipa in care, ma aflu , intr-un SFANT LOCAS, in care se afla multa lume, si care, cantau cu totii, impreuna cu...STRANA.,in semiintuneric.
Vad, STRANA, pe care era, O CARTE SFANTA, ce avea pe coperta, O POZA cu IISUS.,care , era imbracat, in camasa rosie, lunga, si cu O COROANA de spini, pe cap.
Ca prin minune, IISUS, iese din coperta cartii sfinte, si asa, in camasa rosie ,lunga si avand pe cap, COROANA de spini, IISUS, sta in mijlocul multimii, care canta, dar, MANTUITORULUI, nu-i placea, ceea ce vede si aude, era ,suferind si trist, si cu fiecare cuvant, scos din gura celor ce cantau, OBRAJII, lui IISUS, ERAU PALMUITI, in mod nevazut, de cei aflati acolo. CAPUL ,lui IISUS, se ducea, cand in stanga, cand in dreapta, ca si cand, cineva nevazut, IL palmuia foarte tare, de- I intorcea capul.
IISUS, suferea si era palmuit, si in SFANTA CASA, A SA, chiar daca, cei aflati acolo, Ii aduceau, cantece de slava, gandul lor, inima lor, nu era, la cele ale lui DUMNEZEU, ci cu buzele cantau, si cu inima si cugetul..erau la cele lumesti.
Asa cum se intampla si acum, din pacate ! Oamenii ,vin la SFANTA BISERICA, dar ,nu sunt cu inima si cugetul la CELE DUMNEZEIESTI, ci sunt, la cele lumesti:sa vada, cu ce s-a mai imbracat cutarica, sau ,uite cum se inchina, sau, vorbesc ca la piata...!Nu stiu daca, din 50 credinciosi,in SFANTA BISERICA, macar, unul singur, sa fie cu inima si gandul ,la BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI.
                                Cu dragoste, si pretuire,
                                                                       Maria

2 comentarii:

  1. Sarutmana nu va suparati pe mine am citit multe din postarile dumneavoastra am citit ceva despre parintele Arsenie Boca si am ramas placut surprins.Stiu ca parintele era ortodox,am vazut ca si dumneavoastra sustineti ortodoxia,dak totusi este adevarat ce scrieti eu sunt la ani-lumina distanta de Dumnezeu, dar recunosc ca mi ar placea sa micsorez distanta asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ITI LAS, ADRESA MEA DE MAIL, si dac vrei, vorbim in particular. adresa mea este:
      mariatecuci61@yahoo.com
      M-as bucura mult ,sa te pot ajuta ,ca sa gusti, din DRAGOSTEA LUI DUMNEZEU.
      Scrie-mi, despre orice vrei,sa cunosti, si urmareste BLOGUL in continuare.Putem sa comunicam si impreuna, vom regasi, CALEA spre CREDINTA cea adevarata, CREDINTA ORTODOXA.
      Cu mult drag,
      Maria.
      (MA BUCUR MULT, CA MI-AI SCRIS).

      Ștergere