luni, 8 aprilie 2013

L-AU LUAT, PE HITLER !!!

                                          6 IUNIE 2006, dupa amiaza !

                 Stateam acasa, la biroul meu si scriam, cand brusc, aud GLAS, care striga, pur si simplu, asa,citez:
                              "L-AU LUAT , PE HITLER !
                               HITLER, A PARASIT AVIONUL !
                               JANII, AU FUGIT ".
Dragii mei, nu stiu eu, cine sunt JANII, si cum l-au luat pe HITLER, dar,ceea ce am auzit, a trebuit sa scriu aici, sa le fac cunoscute.
A doua zi dimineata, ma trezeste GLAS, care spune asa:

                            "IN IRAK ! A FOST ANALIZATA, ATERIZAREA IN MAREA MEDITERANA, SUB TERENUL ,NORD DE SUD "

Dragilor, si aici, CUVINTELE sunt cu talc si eu nu stiu, a le talcui.Bunul DUMNEZEU, ne va descoperi, noua toate, la timpul potrivit.
Si iata ca, mai tarziu, aud un alt GLAS, care spune asa:

                           "ARE, PREZENTUL RABIEI !
                             EU ZIC, CA DACA, PREZENTUL RABIEI....(si glasul se pierde).
Si iarasi, tarziu in noapte, aud, GLAS, care se roaga asa:

                            "PREA SFINTELE, SI BUNULE ,IUBITE TATE...
                             VREREA TA, ESTE PACATUL MEU "
                             SA ZICEM, DIN TOT SUFLETUL NOSTRU,
                             DOAMNE MILUIESTE ! DOAMNE MILUIESTE ! DOAMNE MILUIESTE "!
Fratilor, asa este ! VREREA TATALUI CERESC, este pacatul nostru, pentru ca, noi nu o implinim! Din necredinta, din mandrie si orgoliu...,si-atunci..pacatuim!
Sa fim buni si milostivi, si sa incercam, sa facem VREREA TATALUI CERESC, prin implinirea PORUNCILOR SALE.                       Cu pretuire
                                                                             Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu