miercuri, 10 aprilie 2013

AM FOST LUATA, LA CERUL DIN CER, SI ADUSA INAPOI ,IN PAT !

                                               24 FEBRUARIE 2005 , ora 23,50!

Mi-am terminat ,SFANTA RUGACIUNE, si acum stau in pat si citesc.Brusc, tresalt de pe pat, si in clipa urmatoare, ma vad(sunt),in CERUL din CER.
Acest CER SFANT, din CERUL de noapte, pe care noi il vedem, zi de zi, era UN ALT CER. UN CER DUMNEZEIESC ! UN CER, albastru violet catifelat si stralucitor, pe care ,erau...STELE galbene ,foarte stralucitoare, STELE multe, precum nisipul Marii.
Eu ma aflam, exact, la granita, dintre CERUL de noapte real si CERUL ALBASTRU VIOLET, CERUL SFANT, AL LUI DUMNEZEU.
In mijlocul, CERULUI SFANT, cu STELE ,mai stralucitoare si mai colorate ,decat cele, pe care le vedem noi, pe CERUL nostru, vedeam, O LUMINA ALBA, DENSA, si totodata transparenta, ca o matase, care avea forma patrata, jumatate din partea de jos, fiind cuprinsa,in CERUL albastru violet.
Fratilor ! CERUL...nu este doar, cat il vedem noi!
BUNUL DUMNEZEU, ne-a promis, UN ALT CER si UN ALT SOARE! Si in aceasta noapte, DUMNEZEU, mi-a ingaduit, sa ma duca, cu sufletul, la CERUL ,pe care ni-l pregateste noua, CER, in care, va fi UN ALT SOARE. Probabil ca, ACEA LUMINA ALBA, densa si transparenta, din mijlocul STELELOR, urmeaza..a fi si O LUNA, noua, pe care DUMNEZEU, ne-o va darui, atunci cand, va hotara, ca Pamantul, sa dispara.
In clip ,in care, am coborat, din CERUL cel NOU, al lui DUMNEZEU, am tresaltat, de pe pat, ca si cum, m-ar fi lovit...un meteorit, atat de puternica, a fost, reintrarea mea,in corpul de carne.
Ma bucur, nespus, dragilor, ca pot sa va impartasesc, TAINE din TAINELE lui DUMNEZEU!
                                          Cu dragoste si pretuire,
                                                                             Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu