miercuri, 10 aprilie 2013

UN FULGER, ALB STRALUCITOR , A VENIT, DIN CERUL SFANT, IN TIMP CE MA RUGAM, LA BUNUL DUMNEZEU , DIRECT .IN CAMERA MEA !

                                                    19 FEBRUARIE 2005, 0ra 23,10 !

Ma aflam, in camera mea, si cu lacrimi fierbinti, ma rugam la BUNUL DUMNEZEU, cand,rostesc, cu inima si sufletul, asa:
                          "DOAMNE ! UINSUFLA-MI GRIJA...,SA AM INTOTDEAUNA"

.....(si ma opresc, din Rugaciune, fara voia mea), pentru ca, vedeam  cu ochii inchisi, UN CER senin, bleu stralucitor, si din CER, pana la Pamant, pana in stanga mea, la circa 2 metri de mine,ca distanta, dar pana pe covorasul, pe care stateam in genunchi, UN FULGER , ALB STRALUCITOR, CU O LATIME, DE CIRCA 5 CM, a ramas , ca o punte de LUMNINA, care, unea CERUL cu Pamantul,in timpul ,RUGACIUNII mele .
Priveam cu uimire, la ceea ce vedeam, si pret de cateva secunde, am ramas ca tintuita ,in genunchi, privind , la LUMINA din CER, ce era ,pana la mine.
Ce puteam sa mai spun? Nimic! Totul a durat cateva secunde, pana in  5 sec, apoi a disparut, iar eu, mi-am reluat RUGACIUNEA, de unde ramasesem.
Intotdeauna ,FRATILOR, cand ma rog, cu toata fiinta mea, si am nevoie neaparat de IN SEMN, DUMNEZEIESC, de fiecare dat, L-am primit, in secunda urmatoare.
Dragii mei, sa aveti CREDINTA neclintita, in DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, si sa CERETI intotdeauna AJUTOR, cu incredere si cu, convingerea ca, DUMNEZEU stie, cunoaste, necazul fiecaruia dintre noi, si ne va ajuta, dupa CREDINTA noastra,si dupa DRAGOSTEA ,pe care I-o daruim !
                                           Cu dragoste,
                                                                Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu