sâmbătă, 6 aprilie 2013

DACA -MI DATI, ICOANA CU IISUS, O VOI TINE..CA PE MAMA LUI DUMNEZEU !

Noapte tarzie ,de noiembrie! Era ora 2,34, cand in timp ce dormeam, ma trezeste ,O LUMINA alba, stralucitoare, nu deschid ochii, si astfel, aud, GLAS, care imi spune asa:
                         "DACA, IMI DATI, SFANTA ICOANA, CU IISUS, PE-ACEEA ,DE-ACOLO,  O VOI TINE, CA PE MAMA, LUI DUMNEZEU "!
In aceasta clipa, vad cu ochii inchisi, camera mea, si pe ,peretele unde am ,mai mult de 40 de ICOANE SFINTE, imi este adusa, in fata ochilor mei, de o forta nevazuta, SFANTA ICOANA, veche, de circa 200 ani, cu MANTUITORUL IISUS HRISTOS,  ICOANA, ce a fost adusa, de bunica sotului meu, direct de la IERUSALIM, de pe MORMANTUL SFANT!
Aceasta SFANTA ICOANA, care reprezinta pe IISUS HRISTOS, de cate ori, ma rog si o privesc, prinde viata, si straluceste ca SOARELE.,si de care, nu m-as desparti, niciodata, nici pentru, toate bogatiile LUMII  acesteia; atat de mult, valoreaza pentru mine! CU SFANTA ICOANA VIE, reinviaza si sufletul meu, si prind puteri nebanuite, ca sa pot sluji, lui DUMNEZEU si MAICII SALE.
Putin mai tarziu, aud ,alt GLAS, care spune asa:
                           " VOI STITI, CINE SUNT EU ???
                           SUNT, MOS CRACIUN "! NU POT, SA VA VORBESC !
Clipa in care.,vad o femeie bolnava, pe un pat de spital,care intoarce privirea, spre locul de unde venea GLASUL, zambeste si intreaba, mirata:
                               "POFTIM ???".
Si GLASUL, care a spus ca este MOS CRACIUN, spune asa:

                               "PENTRU, CA SA MULTUMIM, SI TATALUI SI FIULUI SI SFANTULUI DUH,
                                 SI ACUM SI PURUREA,
                                UNULE NASCUT, IISUSE HRISTOASE, DUMNEZEULE,
                                 NOI, AVEM ADEVARATA, CA SA ARATE NOUA...,
                                 SI SE LINISTESTE, ORGOLIUL,
                                  PENTRU, A PLECA ,IN VANT...."(si glasul se pierde ca un ecou).
Dragii mei, eu nu plec nicaieri, ci voi scrie, un alt articol, pentru voi toti, care, urmariti acest blog.
                            Cu pretuire si dragoste,
                                                                Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu