luni, 8 aprilie 2013

TE ROG ! LASA-MA SA INTRU, SA FAC VOIA LUI DUMNEZEU !

                                    25 MAI 2006, dimineata !

Ma rugam, si la un moment dat, aud GLAS, tare rugator, care se roaga fierbinte asa:

                                 "TE ROG ! LASA-MA SA INTRU !
                                  SA FAC, VOIA LUI DUMNEZEU.
                                  CACI VOIA LUI DUMNEZEU, ESTE CUVANTUL TATALUI "!
Si dupa cateva secunde, aud din nou, GLAS, care se roaga asa:
                                   "DOAMNE ! SOBORUL....
                                    SI TE INDURA, IN VECII VECILOR, AMIN !
                                    SI MILUIESTE-NE ,PE NOI "!(si glasul dispare).
Sa ne rugam si noi, fratilor, ca sa ne miluiasca, BUNUL DUMNEZEU, si sa ne ajute, sa trecem cat mai usor, peste necazurile vietii acestea, grabnic trecatoare.
Noaptea tarziu, cand ma rugam, aud brusc, GLAS de femeie, care spune asa:

                                    "BUNA ZIUA !
                                     DOUA INTEGRARI, IN UNIUNEA EUROPEANA !
(si-mi mai spune):           N-O SA NOTATI "!
Numai ca, eu am notat, dar acum le-am gasit in caietele mele, si am putut sa le fac ,publice.Asa cum stim cu totii, la 1 IANUARIE 2007, ROMANIA SI BULGARIA, au intrat impreuna, in UNIUNEA EUROPEANA !
Fratilor ! Dupa cum vedeti, cu jumatate de an, inainte, de intrarea ,ROMANIEI SI BULGARIEI, in UE, mie ,mi-a fost descoperit, de-acolo de SUS .
Tot, despre ce eu scriu, va sigur ca, nu sunt de la mine, ci sunt ,de la DUHUL SFANT!
                           Cu dragoste,
                                               Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu