luni, 8 aprilie 2013

S-A IMPLINIT...DUPA DOAR, DOUA ZILE ! VANTUL PUTERNIC, DE CARE VA SPUNEAM ,SAMBATA 6 APRILIE 2013, A LUAT PE SUS, ASTAZI LA CONSTANTA, O SCHELA FOARTE MARE.!

Dragii mei! Cautati pe BLOG, in data de 6 aprilie 2013, si veti vedea ca, am scris, despre ..UN VANT PUTERNIC, ca un taifun, care matura tot ce era in calea sa,dinspre sud, spre nord..
Astazi, 8 aprilie 2013, a anuntat la TV,  cum ca, UN VANT, foarte puternic, a daramat la CONSTANTA,  O SCHELA ,foarte inalta ,de 25 metri inaltime si 50 latime, provocand,pagube materiale, si era sa cada, pe o masina,care era in trafic, si sa-i faca ,una cu pamantul .De mai bine de 24 ore, vantul face mari ravagii, in CONSTANTA.!
Intrati pe net, si va veti convinge,  ce a facut vantul, astazi la CONSTANTA.
Dragii mei, nu cunosc, intotdeauna, locul unde urmeaza a se intampla ceva, dar de asta data, GLASUL,mi-a spus ca, VANTUL, vine dinspre sud, spre nord.
Si chiar asa a inceput, dinspre sud, si probabil ca va ajunge si in nord.
SA NU VA INDOITI, NICIODATA FRATILOR, DE TOATE CATE SCRIU, CACI ,NU SUNT DE LA MINE, CI DE LA DUHUL PREA SFANT !
Niciodata, nu as indrazni sa inventez ceva, sau sa adaug, vreun cuvant de la mine, atunci cand, propozitiile, raman..neterminate, ,raman in aer, cum s-ar spune, pentru ca, glasul..care-mi vorbeste, se opreste, ca si cum, atat a avut voie sa-mi spuna.
Dragii mei, eu am voie, sa va spun, tot ce eu traiesc, cu o conditie:
SA VI LE DESCOPAR, EXACT ASA, CUM LE-AM PRIMIT ! Ceea ce si fac, cu multa dragoste!
                        Tot cu dragoste,
                                                Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu