luni, 8 aprilie 2013

CUNOASTE CINEVA , ACEST NOU VIRUS ??? C 7 , VIRUSUL H C N X .??? HARTA ROMANIEI, PE CERUL SFANT, TOATA INUNDATA DE APA !!!

M-am trezit dimineata, dar nu am deschis ochii; si astfel, vad cu ochii inchisi, UN CER de noapte, si pe CERUL de noapte, vad O LUMINA MARE ,(ca un nor mare ), ca de SOARE.
Pe aceasta LUMINA, ca de SOARE, a aparut, in clipa urmatoare, HARTA ROMANIEI, asa cum o cunoastem cu totii, cu munti si campii si ape, etc.
Si ca la ..UN MARE POTOP, HARTA ROMANIEI, de pe CERUL de noapte, cum statea, pe LUMINA AURIE, a fost ,pur si simplu, inundata de APA.
TOATA ,HARTA ROMANIEI, ERA INUNDATA DE APA ! ACOPERITA ,TOATA DE APA !
Putin mai tarziu, aud, un alt GLAS, care spune asa:

                          "V-ATI IMBOGATIT, IN URANIU !
                            IMBOGATIREA VINE, DIN CE-I ARGINT "!

Intr-o dupa amiaza, in timp ce scriam la birou, aud GLAS, dar vad si scris,citez:

                           "C 7 - VIRUSUL  H C N X  "
.(si glasul se termina, iar ,o mana nevazuta, imi scrie, pe o lumina albastra, cu LITERE MARI, si albe, inca o data, asa:
                              "C 7 - VIRUSUL H C N X "
Dragii mei, vom trai si vom vedea, ce se va intampla, cu toate, despre cate eu scriu .
                                               Cu dragoste,
                                                                  Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu