sâmbătă, 6 aprilie 2013

SOARELE !!! O DEPUNERE, MICROBIANA ???

                                                          12 FEBRUARIE 2005, ora 6,30 dimineata.
Inca, mai dormeam, si brusc, aud GLAS, puternic, care intreaba ,foarte mirat asa:

                            "SOARELE ! O DEPUNERE MICROBIANA ???"
Clipa ,in care, vad cu ochii inchisi, UN APUS de SOARE, pe UN CER , curat ,ca de cristal.,de culoare.,albastru-violet.
Pe un astfel de CER, vad ,UN ALTFEL, DE SOARE !
Deci, ca si cum ,ar fi SOARELE la apus, vad in locul SOARELUI,  UN TRIUNGHI ,urias, ca de SOARE! ACEST TRIUNGHI, DE SOARE, era cu varful in sus, si cu baza lui, pe Pamant, la APUS. Marimea lui, era, ca si cum, am suprapune..20 de SORI, care ar straluci,pe CER.
Deasupra TRIUNGHIULUI DE SOARE APUNE, CERUL, era stralucitor, albastru violet; sub TRIUNGHI insa, CERUL , era ca o noapte, fara de stele si fara de LUNA.
Interiorul TRIUNGHIULUI DE SOARE, era format, din rotocoale, rotocoale, valuri, valuri, de LUMINA AURIE, rupta ca din SOARE.
In dreapta, TRIUNGHIULUI DE SOARE APUNE, mai la distanta, se afla, UN SINGUR COPAC, inalt, ca un plop foarte inalt,COPAC care, nu avea frunze, ci, numai ramuri lungi, indreptate, catre CERUL albastru-violet.
Putin mai tarziu, imi aud, propriul GLAS, in timp ce mai stateam in pat, cu ochii inchisi, GLASUL sufletului meu, care se ruga asa:
                                   " DOAMNE ! TE IUBESC, CU TOT SUFLETUL !
                                    MANGAIE-MA, SFINTE PARINTE !".
Fratilor ! GLASUL SUFLETULUI, stiti cum este ?
Este ca si cum, noi am fi ,facuti din doua parti: o parte, este GLASUL mintii noastre, rostite cu buzele noastre, iar GLASUL SUFLETULUI nostru, se manifesta,. cu vocea noastra cunoscuta, dar, nu spune cu buzele noastre, ci ne vorbeste, in inima noastra, in sufletul nostru. Atunci,cand IL aud, raman uimita, nu deschid gura mea, si totuis, imi aud GLASUL meu. E GLASUL ,sufletului meu, care spune, numai cele ,bineplacute lui DUMNEZEU,spre deosebire, de GLASUL mintii, care se face prezent, prin gura mea si buzele mele.
                       Acum, cu GLASUL SUFLETULUI meu, spun,
                                                                                           Cu dragoste, MARIA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu