joi, 4 aprilie 2013

SFANTA SI DUMNEZEIASCA EVANGHELIE, PE CERUL DE NOAPTE !

Seara de noiembrie ,2003, cand, in casa fiind, ca la o strafulgerare, vad cu ochii inchisi, UN CER de noapte, si sub BOLTA CEREASCA, statea ca si in aer, SFANTA SI DUMNEZEIASCA EVANGHELIE, CEREASCA !
SFANTA EVANGHELIE, avea coperte din metal, groase si grele, de culoare, gri-albastre, iar marginile (foile),erau de culoare aurie, ca de Soare.
In partea de jos, pe coperta SFINTEI EVANGHELII, se afla UN SOARE, ce stralucea, mai tare, decat SOARELE ,nostru de pe CER.
 SFANTA EVANGHELIE, avea COPERTILE, inchise.Dar, o forta nevazuta, deschide SFANTA EVANGHELIE, dand, COPERTA cu SOARELE spre stanga.
Totul stralucea, pe CERUL de noapte, precum, SOARELE, in luna,lui cuptor.
Tarziu, in noapte, aud GLAS, care spune asa:
                      "SOBORUL, INGERULUI LEU !
                         SA ZICEM ASA..., A IMPARATIT "!
                      "SI IARASI, VA SA VINA..,SI IARASI, VA SA VINA ..CU STELE "!
Clipa in care, eu gandesc numai, ca ar fi trebuit sa spuna...Si iarasi, va sa vina,cu slava..(dar, UN GLAS, din CER, spune din nou:
                               "SI IARASI, VA SA VINA ..CU STELE "!
M-am infricosat, la auzul pentru a doua oara, .."CU STELE",si nu mai aveam, nici glas, imi era rusine, in sinea mea, ca gandisem, asa cum stiam eu, din RUGACIUNEA..SIMBOLUL DE CREDINTA.
Dragii mei, "SI IARASI, VA SA VINA CU STELE"...,! DA ! MANTUITORUL, va veni ,iarasi, pentru a doua oara pe PAMANT, dar oare ,unde anume?
IN ROMANIA, fratilor ! DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, au ales, ROMANIA, ca al doilea IERUSALIM.                            Cu dragoste,
                                                                     Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu