vineri, 5 aprilie 2013

DIN OCHII LUI IISUS, CURGEAU LACRIMI ADEVARATE, PE CARE, LE-AM ADUNAT, PE UN SERVETEL! AM ADUS, MIRACOL ! CE MIRACOL ! SFINTELE ICOANE, DE PE ICONOSTAS, PLANGEAU !

Dimineata de iulie, 2003 ! Dormeam, si brusc, aud GLAS, care striga cu bucurie mare asa:
                        "AM ADUS, MIRACOL !
                          CE MIRACOL ! SE NUMESTE, PAUL, LA CASA NR.2 "!
Si vad cu ochii inchisi, un interiror, de BISERICA, unde,pe ICONOSTAS, erau asezate la loc de cinste, trei SFINTE ICOANE. Cea din mijloc, era cu MANTUITORUL nostru IISUS HRISTOS,iar celelalte doua, care incadra frumos, SFANTA ICOANA, cu IISUS, erau putin mai mici, decat cea ,a MANTUITORULUI. Nu stiam, pe cine reprezentau aceste, doua ICOANE, dar ,vedeam cum, din ochiii lui IISUS, curgeau LACRIMI,adevarate,precum si ,din ochii celorlalte doua SFINTE ICOANE,  lacrimile, izvorau. Nu stiu cum, dar, o forta nevazuta, mi-a pus ,in maini, un servetel alb si moale, si m-a indemnat sa sterg, SFINTELE ICOANE, dar de SUS in JOS, si astfel, vedeam cum servetelul meu,se imbibase ,de LACRIMILE SFINTE, ce erau consistente, lucioase, si transparente.Un GLAS, spune tare asa;


                
                       "VOR FI CUPRINSI, DE FAIMA !
                       VOR FI CUPRINSI, DE TELEVIZIUNE "!(si glasul se pierde).
Dar ,un pic mai tarziu,aud din nou, alt GLAS, care zice asa:
                      "GATA ! INCA O CLIPA SI REUSESC ! LUNA VIITOARE, PRELUCRAM ..BIBLIA"! "!(si in aceasta clipa, vad cu ochii inchisi, un barbat, care avea multi bani, in mana,  si care, urcat fiind, ca pe o scara, intinde cu mare usurinta, multimea de bani, cuiva nevazut de mine, si-i spune la imperativ :
                        "LUNA VIITOARE "!
Dragii mei, noi sa mergem, cat de des putem, la SFANTA BISERICA, si vom afla acolo, PACEA si LINISTEA sufleteasca, DRAGOSTEA, MANTUITORULUI, IISUS HRISTOS "
                             Cu dragoste si pretuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu