vineri, 5 aprilie 2013

HAI , LA GOLGOTA ! HAI ,LA GOLGOTA !

XX

Dimineata de 28 iulie, 2004, 0ra 5,50 ! Dormeam,si brusc, aud GLAS, care striga tare, ca sa auda toata lumea:
                        "HAI LA GOLGOTA ! HAI LA GOLGOTA !
                         OAMENII ,VENEAU SA-L VADA, PE SUFLETUL"...(clipa in care, vad cu ochii inchisi, UN CER, ca un amurg, si ca si suspendata ,in aer, in fata ochilor mei, O FORTA nevazuta, mi-a adus, O CARTE SFANTA, si mi-a spus, ca sa citesc din CARTE.
Putin mai tarziu, aud GLAS, care spune asa:
                          "RASPUNS BUN, LA INFRICOSATOAREA JUDECATA"!
Si vad ,cu ochii inchisi, ca si pe Pamant, sub forma, de jumatate de cerc, (ca o aureola), de culoarea Pamantului uscat, si UN GLAS, spune:
                              "NU VEZI.."......(si nu mai continua),dar eu vad, in acel semicerc, intors cu fata spre PAMANT, scris cu LITERE ingrosate, aurii, extrem de stralucitoare, mai stralucitoare decat SOARELE, scris,urmataorul CUVANT:

                                            "A B B I B " (litere ingrosate, mari ,ca rupte din Soare).
Dragii mei, nu ma intrebati ce inseamna, caci nu stiu.Poate cineva, dintre voi, stie, si voi afla si eu.
As putea sa va spun, atat de multe LUCRURI, despre mine, si despre toate cate vad si aud....,ca nu mi-ar ajunge viata aceasta! Sunt multe LUCRURI, pe care nu le pot face publice, din motive lesne de inteles. Cum ar fi.., unde este ,.ELODIA GHINESCU? DUMNEZEU S-O ODIHNEASCA, in randul dreptilor sai. 
                         Ca intotdeauna, cu dragoste,
                                                                     Maria

                               
                                        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu