luni, 1 aprilie 2013

DIAVOLUL, CU,CAP SI CHIP ,CA DE BOU, DIN NORUL CENUSIU !

                                                 16 IANUARIE 2009 ora 0,30.

Inca , ma rog la BUNUL DUMNEZEU si la MAICUTA DOMNULUI, cand, brusc, ma vad pe mine, in aer liber, sun UN CER ,senin si curat ca lacrima.
Astfel, fiind in trairea mea, in aer liber, privesc CERUL de ziua, senin, si stralucitor, imi strang ,palmele, ca atunci cand, ne rugam, ,si incerc sa fac semnul SFINTEI CRUCI., si chiar zic, fara voia mea, asa:
                                   "UITE, AICI .!"(clipa in care, duc cele trei degete, de la mana dreapta, la frunte, si spun ,din nou:):               "IN NUMELE, TATALUI...(si cand ,doresc sa duc si la burta, degetele, ca sa spun si al FIULUI, mana mea , ramane suspendata in aer, nu o mai pot misca, si astfel, vad cum, pe CERUL SENIN, a aparut, de nicaieri, UN NOR, cenusiu, si in mijlocul, acestui NOR, vad UN CAP mare, si hidos, ca de BOU,dat turtit la fata, care in locul urechilor, avea doua randuri de coarne groase, lasate in jos, ca si cum ar fi fost niste urechi blegi.lungi. Capul diavolului, era de culoare, vinetie, exact ca atunci, cand,am primi, un pumn in fata, si ne invinetim tare,asa arata la culoarea chipului,.CAPUL diavolului, era foarte mare,dublu, cat capul unui bou, si inspaimantator !
Vazand ca, ma priveste, ca si cum, ar fi castigat batalia, il privesc fara teama, si ma fortez , ca sa vorbesc, si-i zic:
                                    "TE VOI BIRUI !" (clipa in care, mana mea, nu mai este intepenita in aer,si cu mare greutate,ca si cum as fi ridicat, o tona, de jos,duc mana la burta, si spun in contiuare:),
                                      "SI-AL FIULUI, SI-AL SFANTULUI DUH, AMIN "!
Norul cenusiu, in care a venit, cumplitul diavol, a venit, ca de dupa Pamant, de unde rasare SOARELE. .
FRATILOR ! Atunci, cand avem CREDINTA de neclatinat, DIAVOLUL, nu are nicio putere  asupra noastra. Diavolul, ne incearca, sa vada daca ,ne poate prinde in gheareale sale, dar CREDINTA si SFANTA CRUCE, este biruitoare. Diavolul, pleaca rusinat, ca si in aceasta traire, despre care, tocmai am scris.
                                   Cu dragoste si cu pretuire,
                                                                            Maria.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu