miercuri, 3 aprilie 2013

ATENTIE !!! ATENTIE !!! ATENTIE !!! FOARTE IMPORTANT, PENTRU OAMENII ,DE STIINTA ! IN UNIVERSUL ACESTA MARE, SE VA INTAMPLA CEVA !!!

                                                    3  APRILIE  2013, ora 16,15 !
Fratilor ! Astazi, 3 aprilie 2013, scriam aici pe BLOG, si obosita fiind, m-am intins putin in pat, si am inchis ochii. Dupa doar ,cateva minute, asa cum se lumineaza CERUL, cand fulgera tare.,tot asa, s-a luminat CERUL ,in fata ochilor mei inchisi, si vedeam UN CER de ziua, UN CER , senin, bleu, si pe CER, cam pe unde este SOARELE, la 9 dimineata, pe timp de vara, ( inchipuiti-va, o jumatate de cerc, asezat cu partea sectionata spre CER, sau o potcoava, cu partea deschisa , spre CER.
O sa iau ca exemplu, de exprimare, POTCOAVA.
Deci, pe CERUL senin, vad, TREI MARI MAGNETI, CU GAURA IN MIJLOCUL LOR ! Exact ,precum magnetul,de sub antena ,pe care o folosim ca si statie radio, ca sa nu ne prinda radarul.
Acesti TREI MARI MAGNETI, aveau culoare, albastra-bleumaren, si erau asezati, sub forma unei potcoave ,pe CERUL senin.
Pe partea dreapta, "a potcoavei", erau  DOI MAGNETI,  putin mai mici, asezati la distanta, cam de -o palma, intre ei,si pe aceeasi traiectorie ..AL TREILEA MAGNET,  era asezat, pe partea stanga,"a potcoavei" si era dublu, ca marime, fata de ceilalti doi magneti, care,erau apropiati ,unul de altul.
Acest  AL TREILEA MAGNET,  era asezat, in stanga "potcoavei, ca si cum ar fi, aproape de varful ei.
Ceea ce, forma, asa zisa "potcoava, ",era O LINIE ALBASTRA, care unea,  CEI TREI MAGNETI , pe CERUL SENIN. Aceasta linie, albastra, aducea ca o potcoava. Pe aceasta linie albastra, ca la geometrie, erau uniti  CEI TREI MAGNETI .Acest  , AL TREILEA MAGNET, care era mai sus, decat  CEI DOI, PAREA CA VINE, CU VITEZA MARE, SPRE  CEILALTI  DOI  MAGNETI, SI URMAU SA SE CIOCNEASCA, TOTI  CEI  TREI MAGNETI . AR FI ,O CIOCNIRE IN LANT, PROVOCATA DE CEL MAI MARE, AL TREILEA MAGNET !  Mai ales ca, CEI DOI MAGNETI, erau foarte aproape unul de altul, si urma ca si , CEL DE-AL TREILEA, CARE VENEA DE MAI SUS, din stanga celor doi, sa cada,pana pe traiectoria celor  DOI MAGNETI,  si astfel, URMAND A SE  INTAMPLA , DEZASTRUL, prin ciocnirea celui de-al TREILEA MAGNET, care era dublu, ca marime fata de CEI DOI, cu, care, urma sa se ciocneasca !
 UN GLAS, pe un ton grav, spune :

                                             "INCEPE , MAREA MAGNETIZARE "!

Dragii mei, eu nu stiu ce poate sa insemne, aceasta! Dar sunt sigura ca, UN OM DE STIINTA, in domeniu, stie perfect, ce inseamna, cele vazute si auzite  de mine, astazi, 3 APRILIE 2013, ora 16,15.
Daca voi ,cunoasteti pe cineva, va rog, sa le spuneti, sa citeasca pe BLOG, si cine stie? Poate se face ceva, ca sa stim, ce avem de facut, noi ,Pamantenii.
Dragii mei, putem sa facem ceva, in acest sens. Eu nu stiu ,limba engleza, ca sa trimit, acolo, unde poate m-as putea face auzita; caci la noi in tara, in ROMANIA, am incercat, si se pare ca ,nimeni, nu da doi bani, pe tot ce scriu,chiar daca, am adus dovezi ca, in timp, o parte din ceea ce am scris, s-au implinit, si  urmeaza a se  implini..
                               Cu dragoste,
                                                     Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu