miercuri, 3 aprilie 2013

AJUTA-MA , MANTUITORULE ! AJUTA-MA ! DA - MI MIE , SUFERINTELE TALE !

                                    11 OCT.2009 , ora 2,52 in noapte!


 Inca ma rugam, la aceasta ora, si ma rugam  cu toata fiinta mea ,asa:

                                          "AJUTA-MA, MANTUITORULE ! AJUTA-MA !
                                          NU MA LASA , SA ADORM ,INTRU MOARTEA,PACATELOR , SUFLETULUI MEU".

(brusc, aud GLAS, care -mi pune o intrebare, mirandu-se foarte tare, si ma intreaba asa:

                                         "SUFLETUL TAU ? VAI DE MINE !
                                          SUFLETUL TAU, ESTE ....

(si glasul care era foarte bucuros si mirat, de cele spuse de mine, in Rugaciune, dispare).
Iar eu am simtit in acea clipa, ca DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, acolo SUS, ma iubeste,(si ne iubeste pe toti) chiar daca din cand in cand, IL mai suparam, cu ale noastre pacate.).
Apoi, strang la pieptul meu SFANTA ICOANA A MANTUITORULUI, si IL ROG  cu lacrimi fierbinti asa:

                                            "DOAMNE, IISUSE HRISTOASE, TE ROG  SA-MI  DAI MIE, TOATE SUFERINTELE TALE "!

(clipa in care, vad cu ochii inchisi, cum in fata mea a aparut, INSUSI ,MANTUITORUL ,IISUS HRISTOS, imbracat cu vesminte albe, cu umerii aplecati de greutatea suferintelor SALE, cu capul aplecat, si cu fruntea insangerata, foarte slab la FATA, cu rani si urme de batai si batjocura, cu parul LUI  castaniu si ondulat,care Ii cadea pe fata, aproape acoperindu-I fata, IISUS arata  ca atunci cand oamenii, L-au RASTIGNIT, cand in drum spre muntele GOLGOTA, IL loveau cu biciul, IL scuipau si-L loveau peste fata cu trestie, descult fiind, avea rani la picioare; era foarte suferind si trist, iar oamenii, IL loveau si-L batjocoreau in continuare.
Asa  L-am vazut pe IISUS, cand L-am rugat sa-mi dea mie, SUFERINTELE SALE!
Iar EL a venit, si mi-a aratat ce-I CER eu in Rugaciune mea.
                              Iisus din Nazaret online-Jesus of Nazareth gratis subtitrat 1977
 Ii priveam ochii LUI albastri precum  seninul CERULUI, care erau plini de lacrimi, durere si suferinta. Chiar si-asa, privindu-L, IL rugam sa-mi dea mie SUFERINTELE SALE !
Si astazi IL ROG, ca sa-mi dea mie suferintele SALE, caci eu sunt o pacatoasa, si merit sa sufar pentru mantuirea sufletului. Dar EL, este FIUL LUI DUMNEZEU, si este fara de pacat  si nu trebuie sa sufere, atata durere si umilinta de la oameni.
Dar IISUS este numai DRAGOSTE, indiferent cat am gresi noi, si ne iarta daca ne pare rau, pentru pacatele noastre săvârşite de noi , si dacă ne spovedim la PREOT.
Dragii mei, acum este ,momentul sa ne curatim sufletul de pacate!
Este SFANTUL POST AL PASTELUI, sa mergem sa ne marturisim, ca sa fim vrednici de a primi, LUMINA SFINTEI INVIERI A LUI HRISTOS!
                                Cu pretuire si dragoste,
                                                                      Maria.

2 comentarii:

  1. Este o mare durere pentru mine in suflet sa aud cat de mult sufera Iisus ,este de apreciat gestul tau pentru el Maria sa ii preiei toate suferintele pentru ca stiu cat de mult sufera si tu esti o femeie exceptionala care ii ofera toata dragostea si alinarea suferintelui Lui.Trebuie sa stie ca noi il iubim cu adevarat si ne gandim intotdeauna la El.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare dragoste si cu lacrimi de bucurie, am retrait clipele revelatiei din 2009. Şi asta datorită ţie, pentru că mi -ai reamintit ,că am scris un astfel de articol. Iti multumesc frumos !

      Ștergere