duminică, 6 ianuarie 2013

VIRUSUL ,HC1N1....,PRECUM SI...DESPRE CREDINTA ORTODOXA ROMANA!

Dimineata de iulie, 2010. Ma trezeste un glas, care spune, asa:" A FOST O PASIUNE, DE CAND LUMEA ! VIRUSUL HC1N1 "!(eu nu stiu dragii mei, cum sa interpretez, dar ceea ce stiu, este ca, se face multa publicitate in acest scop, si cei care produc ,acest asa zis vaccin, se imbogatesc,peste noapte,pentru ca, oamenii alearga repede, sa-l cumpere, fara sa se gandeasca, ca, poate nici nu are nevoie de el).Intr-o dimineata de august, vad brusc, cu ochii inchisi, UN CAVOU, DIN MARMORA NEAGRA, SI VAD SCRIS PE CAPAC, CU LITERE MARI ALBE, ASA:" PACE SI ODIHNA "!. In septembrie, 2010,noaptea tarziu, cand ma rugam, aud glas, care spune asa:" IATA, RECOMANDARILE MELE ! IATA-LE ! SI SE RECOMANDA, ORTODOXIA ROMANA ! ORTODOXIA ROMANA,LA COMANDA....(si glasul dispare)clipa in care,. ma vad in mijlocul SFINTEI BISERICI, si vad pe ,PREOT, care iese cu CADELNITA, si tamaiaza, PARINTELE, nu deschide deloc gura sa, pentru a spune vreun cuvant, dar GLAS RASUNATOR, VINE DE PESTE TOT, si spune, cele ce tocmai am scris, mai sus. Dragii mei, uitati, alta DOVADA, daca mai era nevoie, ca, CREDINTA CEA ADEVARATA, ESTE CREDINTA NOASTRA ORTODOXA, CEA BINEPLACUTA LUI DUMNEZEU SI MAICII DOMNULUI..Ca intotdeauna, cu multa dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu