vineri, 4 ianuarie 2013

S.U.A !

Dimineata de 30 dec. 2007, aud glas militaresc, care spune asa:" DIN ORDIN  UNU ,CLASA A DOUA,  MEMORIA UNU, A STATELOR UNITE ALE AMERICII !".(si glasul se pierde).Seara, in timp ce imi faceam Rugaciunea, brusc, imi aud propriul glas , care se ruga asa:" AJUTA-MI SA TE CANT, DUMNEZEU ! PENTRU INFINIT , DOAMNE ! UN INFINIT ,DE INCEPUT "!. De multe ori, mi se intampla, ca eu sa spun O RUGACIUNE , din CARTE, si aud brusc glas, care intervine, ca si in urmatoarea relatare.29 dec. 2007, seara; stau in camera mea si ma rog, la BUNUL DUMNEZEU si la MAICA DOMNULUI, dar, simt ca nu ma pot ruga cu toata inima, simt ca, Rugaciunea mea, nu a ajuns acolo SUS,brusc un glas, poruncitor ,imi zice:" LE-AI SPUS ,DIN LIMBA "!. Si asa era. M-am rusinat, si m-am infricosat, de cele auzite, si am reluat Rugaciunea, de la inceput, si am simtit in suflet, de asta data , ca RUGACIUNEA mea, a ajuns acolo SUS ! Tarziu, in noapte, un glas  puternic, spune :" 8 CREDINTE, 7 PERICULOASE SI SAPTE RUGACIUNI ! FACANDU-SE TANGUIRE ,DEASUPRA MORTII...!"(si glasul  se pierde).  Dimineata de 28 dec. aud glas, care spune asa:" CU TOATE , SA CITIM ,SFANTA EVANGHELIE, DE LA LUCA, SPRE MATEI CITIRE.."!Si in urmatoarea clipa,glasul a disparut.Cu multa dragoste si cu multa pretuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu