duminică, 6 ianuarie 2013

O LUMINA ALBASTRA VIOLET, STRALUCITOARE, MI-A RIDICAT RANDURILE DIN CARTE !

16 IULIE 2010 ! Este noapte tarziu, stau in camaruta mea, in genunchi, si citesc RUGACIUNI, dintr-O CARTE SFANTA pe care o tin jos, pe covor.. Brusc, ochii mi se inchid fara voia mea, si vad cum O LUMINA ALBASTRA VIOLET, AMESTECATA CU ALB STRALUCITOR, imi desprinde randurile din CARTEA SFANTA, si le ridica, pana pe masuta mea, pe care am CARTI DE RUGACIUNI SI ICONITE, Acum, continui sa ma rog in soapta, citind RUGACIUNEA, cu ochii inchisi, randurile fiind tinute, de LUMINA ALB - ALBASTRA. O tresarire puternica, ma aduce la realitate si cand realizez ce s-a intamplat si cum am citit Rugaciunea, m-am cutremurat si I-am multumit LUI DUMNEZEU, pentru DARUL SAU, pe care ,din prea multa milostivire, SI L-A REVARSAT ,peste mine roaba SA si pacatoasa de mine.La 1 aug.2010, un glas spunea in timp ce ma rugam:"PENTRU LIMITAREA POPOARELOR; LIMITAREA POPORULUI SAU, ISRAEL !" In alta dimineata, un alt glas, canta asa lui DUMNEZEU" VENITI SA CANTAM DUMNEZEULUI NOSTRU ! VENITI SA CANTAM DUMNEZEULUI NOSTRU! VENITI SA CANTAM IMPARATULUI NOSTRU ! La doar cateva minute un glas spune:" TOATE VEDENIILE SA LAUDE PE DOMNUL! TOATE VEDENIILE SA LAUDE PE DOMNUL!TOATE SEMINTIILE ,SA LAUDE PE DOMNUL ! CU VREDNICIE SA LUAM AMINTE"! Da dragilor, sa fim cu mare bagare de seama, sa nu-L maniem pe BUNUL DUMNEZEU, ci sa dam, multumita pentru toate. Cu mult drag, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu