duminică, 6 ianuarie 2013

IN MUNTELE SINAI....

Dimineata de februarie, 2010 ! Dormeam, si brusc, aud glas din CERUL SFANT, care canta asa:" IN MUNTELE SINAI ,MUNTELE DOMNULUI '! La scurt timp, un glas canta asa:" TOATA SUFLAREA ,SA LAUDE PE DOMNUL ! TOATA SUFLAREA SA LAUDE PE DOMNUL ! ACESTA, ESTE TRUPUL MEU !(si glasuri multe cantau asa). SI RUGAMU-NE TIE...DOAMNE MILUIESTE! DOAMNE MILUIESTE! SA NE UNIM ,UNII CU ALTII, SI TOATA VIATA NOASTRA, LUI HRISTOS DUMNEZEU, S-O DAM "! Tarziu in noapte, in timp ce ma rog, aud glas, care canta:" MARESTE SUFLETE AL MEU, PRE DOMNUL ,SI S-A BUCURAT DUHUL MEU..."! In zori de zi, un glas, spunea tare asa:" VA VOI LEPADA PE VOI TOTI, INTRU CREDINTA..LUI DUMNEZEU TATAL '!(ce frumos, nu-i asa? ;sa fim lepadati INTRU CREDINTA LUI DUMNEZEU TATAL). In alta noapte, un glas, spunea asa:" Ei , M-AU INVATAT ACEST PAS ! INTOARCE ,UNIVERSUL INTOARCERII"!.  In iunie,2010, iata ce spunea un glas, referitor la economia romaneasca:"DACA NU PUNEM PIMEN,  ECONOMIA ROMANEASCA, VA FI UN INFERN !". Tarziu in noapte, aud cor, CARE CANTA FRUMOS ASA:" SUNT FERICIT, CA SA CITESC ,TIE, NASCATOARE DE DUMNEZEU ,TOATE PACATELE MELE. TE FERICIM ,CA SA-TI CITIM TIE, TOATE PACATELE"! Dragii mei, sa ne marturisim pacatele si in fata PARINTELUI DUHOVNIC, dar si de fiecare data, cand ne rugam, ca sa fim iertati de pacatele noastre si sa ne simtim curati cu inima si cu sufletul. Cu drag, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu