duminică, 6 ianuarie 2013

CA DUHUL IN CHIP DE PORUMBEL....

Dimineata de 8 ianuarie, 2011, dormeam, cand brusc, aud glas,din CERUL SFANT, care spunea asa:" CA DUHUL ,IN CHIP DE PORUMBEL ,A MARTURISIT TIE ,FIU IUBIT AL TATALUI ,NUMINDU-TE,  PE TINE, CEL CE TE CHEAMA, ZID SI LIMAN...(si glasul se pierde ca un ecou). Dupa cum vedem, dragii mei frati si surori INTRU DOMNUL, in fiecare an, de fiecare dat, in preajma SFINTELOR SARBATORI, SFINTII INGERI, SLAVESC PE DOMNUL DUMNEZEUL NOSTRU, PE MAICA PURUREA PREA CURATA FECIOARA! TOATE CARTILE SFINTE, ORTODOXE, SUNT MARTURII DE NETAGADUIT, A SFINTILOR APOSTOLI SI EVANGHELISTI, care le-au scris , si ni le-au lasat noua, fiind inspirati de DUHUL SFANT, auzind GLASUL DUHULUI SFANT, si au scris, precum scriu si eu pacatoasa de mine, cu frica, ca nu cumva, sa gresec, si sa interpretez, vreun CUVANT VENIT DE SUS, altfel, de cum mi-a fost spus. Nu este usor, sa scriu, deoarece, multe din propozitii, raman fara final, dar asa trebuie sa le scriu, deoarece, atat mi-a fost ingaduit, a le auzi. Dragii mei, RUGAMINTEA mea de suflet, pentru voi toti, este: NU VA INDOITI NICIODATA, DE EXISTENTA LUI DUMNEZEU. ORICE NECAZ, PE CARE-L AVEM, ESTE O TREAPTA MAI SUS, SPRE IMPARATIA LUI DUMNEZEU. CAUTATI SA VA IMBOGATITI, SUFLETUL ,FACAND FAPTE BUNE, NU TRUPUL CEL STRICACIOS ! Cu multa dragoste sufleteasca, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu