sâmbătă, 5 ianuarie 2013

AZI, AM PRIMIT PORUNCA NOUA !

Dragii mei, astazi 5 ianuarie 2013, in zori de zi, ca la o strafulgerare, ma trezeste un glas, care spune asa:" PASIUNILE DOMNULUI ! ASIGURA , PASIUNILE DOMNULUI ! SI VEI IMPLINI , VREMEA LUI HRISTOS !" Dragii mei, frati si surori INTRU DOMNUL, VREMEA LUI HRISTOS, este mai aproape decat ne putem inchipui. Dar asta, nu inseamna, sa ne ducem cu gandul ,la sfarsitul lumii, caci nu este. Hristos, va veni, si va veni in TARA NOASTRA, IN ROMANIA, Care sunt oare PASIUNILE DOMNULUI? Incontestabil, DRAGOSTEA fata de oameni, lasandu-SE rastignit pe Cruce, precum si DORINTA LUI IISUS, ca si cel mai pacatos om, sa se intoarca cu dragoste la EL, si sa fie viu. Eu trebuie, sa scriu, despre tot ce traiesc, si sa sadesc in sufletele SEMENILOR, CREDINTA, NADEJDEA SI DRAGOSTEA, pentru ca, astfel, sa implinesc ,VREMEA LUI HRISTOS. In alta noapte, ma trezeste un glas, care-mi spune asa:" PROBLEMELE, PE CARE LE -AI AVUT , N-AU AVUT ,DECAT LACRIMI DE CUNUNA,CU PATIMI DE CUNUNA ,CU LACRIMI DE SUFERINTA SI POCAINTA !". Ce as mai putea spune, referitor la aceste CUVINTE, venite de SUS? Decat ca, voi apara cu pretul vietii mele, CREDINTA IN HRISTOS DOMNUL SI-N MAICA DOMNULUI, SI-N TOTI SFINTII SAI. Cu pretuire si dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu