sâmbătă, 9 noiembrie 2019

DUHUL SFANT PURCEDE (VINE ) SI DE LA TATAL SI DE LA FIUL ,IN ACEEASI MASURA !

                                10 - 11 August 2014, ora 2,15  din noapte !


Duhul  Cel  Prea  Sfânt , purcede  şi de la Tatăl şi de  la  Fiul !
                                                                                                                                                              ---

În această noapte dragii mei, în timp ce mă rugam la Bunul  Dumnezeu şi la Maica  Domnului, vedeam ceva minunat, ceva Dumnezeiesc de frumos în Sfânta  Icoană a Mântuitorului.
Această Sfanta Icoana,  este adusa chiar de la Mormântul Lui Iisus  Hristos, în urmă cu mai bine de 150 de ani. 
Dragii mei, dacă de cele mai multe ori văd toate cu ochii închişi,iată cum,in astă noapte, în genunchi fiind, priveam la Icoana Sfanta cu Mântuitorul şi mă rugam Lui în acelaşi timp.
Şi spre uimirea mea, văd cum Sfânta Icoană este învăluită într-o lumină albastra-violet şi transparentă, iar de pe capul Lui  Iisus  Hristos, se desprinde o  COROANA  din Lumina albă stralucitoare, precum Mitra de mai sus, doar că, nu era înfundată la partea de deasupra.
Era o COROANA alcătuită din Raze albe stralucitoare care ,se terminau la vârf cu însemnul Sfintei Cruci; şi chiar Razele din care se formase Coroana Împărăteasca, aveau semnul Sfintei Cruci.
Coroana Împăratului Ceresc  se înconjurase de O Lumina aurie ca de Soare, si aşa ,se deplasa ca si prin plutire, înafara Sfintei Icoane, adica ,spre Răsărit.
Apoi dragilor, tot din Chipul Mântuitorului, din gura Lui Iisus  Hristos,vad cum a ieşit Duhul Cel Prea  Sfânt , sub chip de Porumbel alb si orbitor de stralucitor.                                               .....

Imediat după ce Coroana  a ieşit înafara Sfintei Icoane, vad cum din Chipul Mântuitorului ,din Gura Sa Prea Sfântă iese un  PORUMBEL alb, orbitor de stralucitor care, zboară si dă din aripi precum păsările Cerului pe care le vedem noi.
Porumbelul alb orbitor iese din Gura Mântuitorului, zboară şi El tot spre dreapta Icoanei  Sfinte, spre Răsărit. 
Auzeam fratilor fâlfâitul  aripilor Duhului  Sfânt, şi eram uimită să văd toate acestea cu ochii firesti, cu ochii deschisi.
După ce şi PORUMBELUL  alb s-a îndepărtat ,văd din nou  COROANA  din raze de Lumină albă, foarte strălucitoare, care se aşează singură pe Capul  Lui  Iisus  Hristos, straluceste ca un Soare, după care ,se indepărtează ca si prima dată, şi o văd stralucind lânga Sfânta Icoana;iar DUHUL  SFÂNT rămâne pe Chipul Lui  Iisus  Hristos, în Gura  Lui Iisus  Hristos ,dând din Aripi si stralucind cât zece Sori la un loc.
Aşadar dragii mei, pot să afirm şi eu că:

Duhul  Cel Prea Sfânt purcede  şi de la Fiul, nu numai de la Tatăl.
Dovada vie am avut-o astă noapte, când ,am văzut cu ochii mei cum Duhul  Sfânt a iesit din Chipul Lui Iisus  Hristos, a iesit din Gura Mântuitorului.
Eu stiu că Biserica Ortodoxa Româna prin Simbolul Credinţei, spune că : 
Duhul  Sfant purcede numai de la Tatăl.   
Catolicii au dreptate ! DUHUL  SFANT purcede si de la Tatăl şi de la Fiul !
Eu am văzut aceasta si nu mă pot preface că nu am văzut, numai ca să fac pe plac BOR.
DUHUL  SFÂNT purcede (vine ) şi de la TATĂL  şi de la FIUL,  în aceeasi măsură.
Dar iată că,am primit în aceasta clipă şi DOVADA vorbită, de un glas din dreapta mea. 
În timp ce scriam mai sus, am luat Iconita cu Mântuitorul în mâna mea, am privit-o si cu lacrimi am spus:
Doamne, ajută-mă ca să nu gresesc !
Şi -n această clipă, aud un glas puternic în dreapta mea care ,îmi spune asa:


                  "Duhul  Sfânt purcede şi de la Tatăl şi de la Fiul, în aceeaşi  măsură !"


 Ce DOVADĂ ne mai trebuie fratilor, mai mult decât aceasta care ,s-a înfăptuit în timp ce scriam ?
Acum, fără teama de a greşi, vă spun cu mâna pe inimă şi pe suflet, dragii mei, că:
           DUHUL  SFÂNT purcede şi de la Tatăl ,şi de la Fiul în aceeaşi măsură  !
Şi nu de la mine spun aceasta, ci chiar de la  DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT care ,mi-a vorbit mie roabei Sale în aceste momente.

Chiar dacă în Simbolul Credintei a Bisericii Ortodoxe Române se spune : 
               " Si intru Duhul Sfant, Domnul de Viata Facatorul,
Carele de la Tatal purcede, Cela ce impreuna cu Tatal si cu Fiul este inchinat si slavit,
Carele a grait prin prooroci."


Corect este : Şi întru Duhul Sfânt care purcede si de la Tatăl şi de la Fiul ...!
Să nu credeţi fraţilor, că-mi este uşor ca să mă lupt cu Preotii  BOR care, sustin că DUHUL  SFANT purcede numai de la TATĂL. Dar eu nu ma pot preface că nu am auzit si că nu am văzut ADEVĂRUL  adevărat !

DA !  DUHUL  SFANT, purcede în aceeasi măsură şi de la Tatăl şi de la Fiul !

 Şi a spus Iisus :
21."Şi Iisus le-a zis iarăşi: Pace vouă! Precum M-a trimis pe Mine Tatăl, vă trimit şi Eu pe voi.
22.Şi zicând acestea, a suflat asupra lor şi le-a zis: Luaţi Duh Sfânt;
23.Cărora veţi ierta păcatele, le vor fi iertate şi cărora le veţi ţine, vor fi ţinute.
24.Iar Toma, unul din cei doisprezece, cel numit Geamănul, nu era cu ei când a venit Iisus.
25.Deci au zis lui ceilalţi ucenici: Am văzut pe Domnul! Dar el le-a zis: Dacă nu voi vedea, în mâinile Lui, semnul cuielor, şi dacă nu voi pune degetul meu în semnul cuielor, şi dacă nu voi pune mâna mea în coasta Lui, nu voi crede.
26.Şi după opt zile, ucenicii Lui erau iarăşi înăuntru, şi Toma, împreună cu ei. Şi a venit Iisus, uşile fiind încuiate, şi a stat în mijloc şi a zis: Pace vouă!
27.Apoi a zis lui Toma: Adu degetul tău încoace şi vezi mâinile Mele şi adu mâna ta şi o pune în coasta Mea şi nu fi necredincios ci credincios.
28.A răspuns Toma şi I-a zis: Domnul meu şi Dumnezeul meu".

Şi nu văd fratilor, de ce nu ar accepta si BOR ceea ce sustine Biserica Catolica,si anume :Duhul Sfant purcede si de la TATĂL şi de la FIUL!

Ce greseala atât de mare este, ca sa recunoastem că : DUHUL  SFANT purcede si de la TATĂL şi de la  FIUL ?
Cine are de căstigat si cine are de pierdut ?
Deoarece,atât CATOLICII cât şi ORTODOCŞII iubesc la fel  şi pe TATĂL şi  pe FIUL. 
Şi nu înţeleg de ce atâta ură, si de ce sa nu sarbătorim în acelasi timp Sfintele Pasti şi Craciunul ? 
Să nădăjduim insa,că Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului va lumina mintile celor care conduc atât Biserica Ortodoxă cât şi Biserica Catolică ,şi până la urmă ,vor deveni o singură Biserică în care," DUHUL  SFANT purcede şi de la TATĂL şi de la FIUL,in aceeasi masura !"
Am citat intocmai ,Mesajul pe care l-am primit!

                                   Cu dragoste, Maria !
P.S.
                                 Prieteni dragi,

Pentru EDITAREA celorlalte doua volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT, am nevoie de ajutorul vostru financiar.
Stiu ca mai este timp pana la vara viitoare,dar va rog din 
suflet, ca impreuna sa incepem a pune caramida cu 
caramida la zidirea Cuvantului LUI DUMNEZEU !
Va multumesc din toata inima pentru ajutorul vostru la 
cele 3 volume scoase, si ma rog din tot sufletul pentru
 voi toti si pentru cei dragi voua,ca sa va binecuvinteze
BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI DARUL vostru cât de mic si sa vi-l înmulteasca. 
Sanatate sa va daruiasca si mantuire sufletului !
Contul pentru strainătate:
Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 
Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307
Contul pentru România:
 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307

Mare Rasplata veti avea in CERURI de la BUNUL
 DUMNEZEU si de la MAICUTA DOMNULUI pentru faptul 
că, ma ajutati ca sa scriu si sa scot CARTILE cu 
ADEVARUL DUHULUI SFANT !
              Imagini pentru duhul sfant imagini
Asa cum stiti deja,toti Donatorii vor primi 
gratuit toate CARTILE ,toate volumele.
DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa va 
apere cu mila si cu dragostea Sa, si sa va
 inmulteasca DARUL vostru pentru zidirea
 CUVANTULUI LUI IISUS HRISTOS ! AMIN!

                                   Dragilor,

 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:
Adevarul Duhului Sfant Vol 1- 20 lei,Adevarul Duhului Sfant vol 2 - 20 lei,si Adevarul Duhului Sfant /Viata Extraterestra vol 3 -10 lei.

                                  20 Lei                  20 Lei


                  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2


                                                     Viata Extraterestra.
                                                                       10 Lei.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.


     









18 comentarii:

  1. Si inca purcede si de la toti sfintii si ingerii pt ca Duhul Sfint are in realitate o existenta polimorfa dar care face ca Toti sa fie Una.

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarul trebuie spus !

    29 Petru şi apostolii ceilalţi, drept răspuns, i-au zis: „Trebuie* să ascultăm mai mult de Dumnezeu decât de oameni!

    32 Noi* suntem martori ai acestor lucruri, ca şi Duhul Sfânt, pe** care L-a dat Dumnezeu celor ce ascultă de El.”

    Aleluia !
    Lauda, Glorie, Cinste si Marire Tie, Doamne, in veci de veci !
    Amin !

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria, cum poti sa stii ca ceea ce ai vazut nu-i lucrarea celui rau ???

    RăspundețiȘtergere
  4. CE SPUNE RUGACIUNEA TATAL NOSTRU d-na MARIA-SI INTRU DUHUL SFANT DE VIATA FACATORUL-CARE DIN T A T A L PURCEDE-doar catolicii spun ca si din fiul-pare erezie-scuze dar asa este logic ca la ortodocsi

    RăspundețiȘtergere
  5. ca este FIUL si TATAL inchinat si slavit e alta problema-continuare de la mesajul de mai sus daca-l veti publica

    RăspundețiȘtergere
  6. Tu ai inceput sa faci teoria chibritului. Facand jocurile dușmanilor acestei țări. Fiecare pasare piere pe limba ei...

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua.
    Eu nu cred ca este vorba de a urî pe cel care spune o alta varianta decât cea statornicită de un FOR demn de crezare sau de o sursa de lumina autentica dar este nevoie de discernământ. Eu ca și creștin trăitor in aceasta lume bulversată nu pot avea acel raționament duhovnicesc pe care l-au elaborat la Sinoadelor ecumenice Sfintii Parinti. Nu pot sa tăgaduiesc statornicia de secole a Crezului ortodox stabilit înainte de a se introduce crezul catolic ca Filioque. Știu ca Domnul Iisus a spus ca Tatăl este mai mare decât El și ca ceea aude de la Tatal spune. Apoi a spus apostolilor ca Îl va TRIMITE pe Duhul Sfant de la Tatăl după ce Se va fi Înălțat la Cer. Cu siguranța ca după Înălțarea Sa la Cer a dobândit plinătatea forței Sale de iradiere spirituală pe care nu o putea avea ca ființa întrupată. De aceea, cei care se Impartasesc cu Trupul și Sângele Sau nu pot dobândi calitatile din vesnicie ale înfierii divine, ale trupului înviat. Însuși Sf. Ap. Pavel spune in I Corinteni cap. 13 ca acum vedem ca prin ghicitura și de abia după Înviere vom vedea fata către fata. Trebuie sa citim Sf. Evanghelie și sa trăim viața Bisericii. Nu ne împotrivim nimănui. Fiecare are legătura sa personală cu Dumnezeu și in Duhul păcii, al dragostei reciproce, ne vom îngădui cu toate diferențele nesoluționate unanim, cu nădejdea ca Dumnezeu, Care este Atotștiutor, Atotputernic, va lucra cu dragoste in sufletele noastre smerite si deschise spre iubire si îngăduință. Lumina va descoperi noua toate in răbdare, credința, nădejde si dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  8. Domnul Dumnezeu sa ne lumineze! Nu contest ca ati vazut Duhul Sfant Venind si de la Fiul. Duhul Sfant purcede NUMAI de la Tatal PRIN FIUL.Purcederea Duhului Sfant are o singura sursa: Tatal si Nasterea Fiului are o singura sursa: Tatal. Da, Duhul Sfant vine de la Fiul dar nu purcede de la Fiul. Trebuie interpretat conform dogmelor Sinoadelor Ecumenice si nu altfel pentru ca altfel, relativizam toate cele statornicite la cele 7 Sinoade Ecumenice si cele aratate de Sfintii Parinti si Bisericii. Cred ca nu este bine sa interpretam dumneavoastra sau noi viziunea dvs. O expresie nepotrivita, apparent nevinovata, inseamna o iesire din ortodoxie, Doamne fereste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumiri pentru precizări! Cred ca sunt lămuritoare și avem nevoie de acest dialog al frumuseții credinței. Este apărarea credinței, in duh de pace și limpezime. Bunul Dumnezeu sa ne ajute tuturor!

      Ștergere
  9. Este bine sa citim despre pozitia Sfantului Marcu Evghenicul la Sinodul din Florenta si despre toate argumentele impotriva ereziei Filioque; atentie marita la cuvintele si expresiile folosite pentru a descrie o stare de fapt, in cazul de fata Purcederea Duhului Sfant

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Era bună o opțiune de editare a comentariilor. Am fost nevoit să sterg comentariul datorită lipsei acestei optiuni. Dacă acceptăm cosmogonia gnostica ca fiind corectă atunci concluzia ar fi că Duhul purcede de la Tatăl , prin Fiul. Cu alte cuvinte Fiul este posesorul Duhului datorită Tatălui. Are sens întrucît însuși Fiul spune că nimeni nu poate ajunge la Tatăl decât prin El.

      Ștergere
  11. Am să îmi permit să ies puțin din dogma ortodoxă. In cosmogonia gnostica , Tatăl , principiul masculin , privindu-Se pe Sine , în Sine a "dat naștere" Duhului Sfânt , principiului feminin. Sau mai pe românește principiul feminin era prezent in El , și a fost revelat prin acest proces de introspectie , de cufundare in Sine. Din acest proces de constientizare lăuntrică (pe principiul că lucrurile pe care nu le conștientizăm nu există) Unitatea a devenit Dualitate , Tatăl , si Mama/Duhul Sfânt. Din unuiunea celor două principii constiente a luat naștere Fiul , moștenitor al celor două principii și capabil de autogeneza , adică de a creea de la Sine fără partener , El fiind masculin si feminin deopotrivă. De aceea Fiul este Creator și Dumnezeu în relație cu Creația. Însă nu creația materială , văzută și nevăzută ci o creație superioară , din materie necreeata , aidoma Trinitatii. Creația materială si deci Dumnezeul acestui Univers material văzut și nevăzut fiind opera diavolului. Sufletul este constituit din materie necreeata fiind opera Fiului de aceea Fiul ne cunoaște pe toți încă înainte de a ne fi născut aici. La această lume necreeata diavolul nu are acces direct , neputand sa o perceapă. Toate cazurile de posedare sau influențare se petrec doar la nivel mental si nu la nivel de suflet. Omul duhovnicesc deci este superior entităților malefice si tatalui lor diavolul. Lupta dintre Fiu si dumnezeul acestei lumi se poartă in om prin lupta dintre omul duhovnicesc si omul trupesc. Fiul prin sufletul nostru este prezent in noi dar pentru a-l descoperii trebuie să renunțăm la omul trupesc. Trebuie să renunțăm la noi pentru a ne regăsi pe Noi. Adică să refacem drumul Tatalui , să intrăm in sinea noastră si să descoperim dualutatea care a dat naștere Fiului. In afara noastră nu e nimic decât un dumnezeu fals. Dumnezeu e in noi.

    RăspundețiȘtergere
  12. DUHUL SFÂNT purcede de la TATĂL și se odihnește-n FIUL.Numai cel rău bagă strâmbe d-astea,să rătăcească lumea.În biblie și toate cărțile ortodoxe scrie că purcede de la TATĂL,așa că n-are rost s-o dea altcineva cotită.

    RăspundețiȘtergere
  13. E treaba Lui-Ei,a Duhului Sfant de unde purcede...Treaba noastra este sa indeplinim Voia Iubirii!Amin

    RăspundețiȘtergere
  14. Si imi mai permit sa adaug,ca daca incepem cu contrazicerile,cu teologhisirile,intram in divizare...Asta inseamna ca nu intelegem cine este Sfanta Treime,iar ca sa o intelegem,e necesar sa Fim,s-o Traim la modul cel mai constient!

    RăspundețiȘtergere