sâmbătă, 7 septembrie 2019

NASTEREA MAICII DOMNULUI , A FOST INTR-O ZI DE MARTI !

La 8 Septembrie 2019,sarbatorim cu mare dragoste ,NASTEREA  MAICII DOMNULUI  !
                Imagini pentru sfanta ana

Naşterea  Maicii  Domnului, din Sfinţii  şi Drepţii Părinţi Dumnezeieşti Ioachim  şi  Ana.        

                       Sfânta  Ana cu  Prunca MARIA !


                           Imagini pentru sfanta ana

                    8 Septembrie  2014 ,ora 6,48 dimineaţa !

                             Dragii mei,

           Astăzi dimineaţă, trează fiind mai stăteam puţin în pat cu ochii închişi .

Şi astfel dragii mei, am aflat că PRUNCA  Lui Dumnezeu PURUREA PREA  CURATA FECIOARA  MARIA, S-a născut într-o zi de Marţi.
Iată ce spunea un glas la imperativ , referitor la Naşterea Maicii Lui Dumnezeu.
                                          Citez :

                  "În această  zi de Marţi !
                    În această zi de Marţi !

Clipă în care ,văd cu ochii închişi fraţilor, văd o femeie care deschide poarta casei sale, si are o farfurie cu mâncare în mâna sa dreaptă.
Dincolo de poarta casei sale,in strada, era un om sărman. Femeia i-a întins farfuria cu de-ale gurii şi i-a spus aşa :

               "Să fie pentru Naşterea  Maicii  Domnului !
              În această  zi  de Marţi, să  fie pentru Naşterea Maicii  Domnului !"

Apoi ,totul a disparut ,iar eu dragilor am ramas foarte uimită şi mi-am notat repede cele auzite şi văzute. 

Dragii mei, sunt atât de bucuroasă când aflu astfel de TAINE,incât,nu stiu cum as putea eu sa-I multumesc vreodata in aceasta viata ,Lui Dumnezeu si Maicii Domnului pentru un asa mare DAR si HAR. !
Cred că şi voi vă bucuraţi pentru faptul că ,le aflaţi prin mine roaba Lui Dumnezeu şi a Maicii Domnului. 
La 9 Septembrie este MAREA  şi SFÂNTA  SĂRBĂTOARE a SFINŢILOR şi DREPŢILOR  PĂRINŢI  DUMNEZEIESTI , Ioachim şi Ana ! 
Deci ,sa dam si noi ceva de pomana si sa spunem :
                  "Să fie pentru Naşterea Maicii  Domnului !"

Vom aduce astfel ,Jertfa prea curata, Jertfa de bucurie pentru Nasterea Pruncii Lui Dumnezeu Maria, care ne-a născut nouă pe Mântuitorul Iisus Hristos, căruia I se cuvine toată cinstea ,slava şi închinarea, acum şi pururea şi-n vecii vecilor ,AMIN !   
Dragilor, de la un an la altul se schimba ziua saptamanii cu Nasterea Maicii Domnului, în CALENDARUL  CRESTIN ORTODOX. 
Data de 8 septembrie ramane neschimbată, dar ziua saptamanii se schimba. 
Aşadar fraţilor, să nu uitaţi niciodata : MAICA  DOMNULUI, PURUREA  PREA CURATA FECIOARA  MARIA S-a născut pe 8 Septembrie ,dar într-o zi de MARŢI !

                                Cu dragoste si preţuire,

                                                             Maria. 

Un comentariu:

  1. nicaieri in biblie nu scrie in ce zi s-a nascutIISUS, MAICA DOMNULUI si alte date exacte-noi suntem datori sa-i pomenim in rugaciuni

    RăspundețiȘtergere