luni, 24 august 2015

UN CUTREMUR DE PĂMÂNT , POSIBIL ÎN VRANCEA !

                                               24  August  2915, ora 6,35 dimineaţa !

                                                    Dragii mei,

În această dimineaţă, treaza fiind, mai leneveam putin în pat.
Când între-o clipită ,văd dulapul meu de la bucatarie, care se clatina destul de tare. 
                                 .

Începuse un Cutremur mai intens , si priveam uimita la dulapul meu, care sărea ca pe arcuri.
Dragii mei, din nefericire vom auzi de un alt CUTREMUR mai intens, care se poate produce oriunde in Lume, dar este posibil ca sa se produca si in zona VRANCEA, deoarece, era dulapul meu din bucatarie care se cutremura.
Cu totii stim deja, că aceste Cutremure trebuie să aiba loc din când în când, pentru ca Pământul să se reaşeze. 
ROMÂNIA, este si va fi ocolită şi ocrotită de CUTREMURE devastatoare. 
Asadar , nu aveti de ce sa va temeti ! In ROMÂNIA  ,Cutremurele devastatoare  sunt de domeniul trecutului.
                                  Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu