luni, 31 august 2015

ZECI DE MII DE OAMENI , VOR FUGI DIN CAUZA VALURILOR URIAŞE !

                                                  30  August 2015, ora 5,10 zori de zi !


                                                  Dragii mei, 

Desi dormeam la această oră, o lumină albă orbitor de strălucitoare, mă trezeste si astfel văd un Cer ca de noapte, si aud glasuri multe, care plângeau si strigau ceva , ce nu intelegeam.
La un moment dat ,aud glas care spune ceva uluitor :

                  "Zeci de mii de oameni, s-au refugiat din cauza valurilor uriaşe.
             Valuri  uriase ,au pus pe fugă zeci de mii de oameni !"
Dragii mei, eu nu stiu unde vor fi aceste valuri uriase, dar daca asa mi s-a spus, inseamna că asa va fi.
             Teahupoo-surf-surferi-surfing-Billabong-Pro-Tahiti-World-Championship ...
Să ne rugam dragii mei, la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului, ca sa-i ocrotească cu Mila si cu Dragostea Sa si pe acesti napastuiti ai soartei.
                               Cu dragoste, Maria.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu