duminică, 23 august 2015

O BOMBĂ VA EXPLODA , ÎNTR-UN LOC FOARTE AGLOMERAT !

                                                   23 August 2015, ora 4,30 zori de zi !

                                                   Dragii mei, 

Astăzi în zori o lumina alba stralucitoare , mă trezeste si astfel vad cu ochii închisi ,văd spre Est, un loc ce arată ca la un Aeroport, sau ca un loc in care oamenii asteapta un transport în comun.
Era un perete inalt si transparent, precum sunt acele plăci din plastic, bleu - albastre si alb-gri, care se folosesc în loc de pereti, sau ca si paravan.
Ca şi material de constructie ,precum si culoare, era aşa, ca şi acesti pereti ai  acestei cladiri, doar ca se asemana ca o statie de autobuz, sau ca un loc in care astepti sa te imbarci în avion.

Fatade, fatade ventilate, pereti cortina Bucuresti, fatade, fatade ...
Pe o banda albastra, de-alungul acestui loc amenajat pentru transport public, sau pentru multimea de oameni care se perindau pe acolo, pe aceasta banda, scria cu litere mari cât palma, scria cu alb stralucitor aşa :

                    "Aici se va detona Bomba.
              O Bombă  va  exploda aici !" 

După care dragilor, totul dispare, iar eu scriu si ma cutremur de ceea ce va urma, in legatura cu aceasta BOMBĂ. 
Dragii mei, din nefericire vom auzi de explozia unei Bombe într-un loc aglomerat, si care explozie, va face multe victime.
Unde anume, si când, nu mi s-a descoperit. 
Dar din păcate, vor muri oameni nevinovati, posibil copilasi fara nicio vina.
                      Cu dragoste, Maria.  

                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu