duminică, 30 august 2015

SEMNE DUMNEZEIESTI ! IISUS HRISTOS ÎN MIJLOCUL A TREI CURCUBEIE ! ÎNTOARCETI-VĂ LA IISUS HRISTOS !

                                                              
                                          27  August 2015,ora 5,18 zori de zi !

                                                Dragii mei, 

În această dimineaţă mă trezeste un glas care spune ceva uimitor si-mi arată ceva uluitor. Glasul spune asa :

                   "Vreţi  semne Dumnezeiesti ?
               Uite semne Dumnezeiesti :
               Trei Curcubeie!
           Trei  Curcubeie, iar în mijlocul  lor , Mântuitorul  Iisus Hristos !
            Acestea sunt semne Dumnezeiesti !" 

   .
                           ... priveghere şi rugăciunea lui iisus permite mi totuşi o întrebare..

Şi vedeam dragilor înspre Apus, trei Curcubeie care se întindeau spre Răsărit.
În faţa acestor trei Curcubeie, jos pe Pământ, stătea Iisus  Hristos în vesminte albe stralucitoare , cu Mâinile ridicate spre Cer, si priveste spre Răsărit.
Dragii mei, si pentru faptul că ne trezim a doua zi, trebuie sa-I multumim Domnului si Maicii Domnului , că ne-a dat viaţă si că care ne ocroteste si ne păzeste. 
Slavă Ţie Doamne, Slavă Ţie ! Amin ! 
                                       Cu dragoste ,Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu