duminică, 13 iulie 2014

LA RUGĂCIUNEA MEA , CUTREMURUL S - A OPRIT !

                                       15  Iulie  2003 ,ora 4,14 zori de zi !

Dragilor, în această noapte, am avut din fericire o noapte albă. Adică, am avut de scris încontinuu , Cuvântul Lui Dumnezeu. Cu mici pauze, de câteva minuţele. Nici nu apucam să aţipesc ,căci şi trebuia sa pun mâna pe creion şi să scriu.
Şi iată că, stând cu ochii închişi, cu gândul că poate adorm, văd brusc, bucătăria mea de la bloc, la etajul 3 stând, o văd cum se clatină tare.
Se clătinau pereţii foarte tare, vedeam dragilor, cum Pământul se întorcea pe dos.
Era un CUTREMUR  DEVASTATOR cu adevărat în revelaţia mea!
Văzând cu ochii închişi acest DEZASTRU al CUTREMURULUI pe care mi-l arăta DUMNEZEU, m-am înfricoşat, şi în bucătărie fiind cu sufletul, aşa cum eram cu faţa spre Apus, fac Semnul Sfintei Cruci, şi în timp ce vedeam cum totul se năruie ,iar Pământul se întoarce pe dos, precum brazda de sub plug, ÎL implor pe DUMNEZEU aşa :
                     "Doamne ! 
                 Nu Te supăra pe noi, Doamne ! 

Clipă în care fraţilor, CUTREMURUL  DEVASTATOR, s-a oprit  !
Am rămas uimită, uluită de ceea ce am văzut, şi mai uimită că DUMNEZEU  mi-a auzit Rugăciunea, şi a oprit CUTREMURUL  DEVASTATOR !
Acum mă credeţi fraţilor, de ce spun că în ROMÂNIA , nu va avea loc, niciun Cutremur Devastator ? 
BUNUL  DUMNEZEU şi MĂICUŢA  DOMNULUI, întotdeauna a auzit RUGĂCIUNEA mea, şi niciodată ,nu Şi-a întors Faţa Sa de la mine păcătoasa.
La orice dezastru, la orice necaz, DUMNEZEU  şi MAICA  DOMNULUI ,mi-a venit în ajutorul Rugăciunii mele, chiar dacă era şi numai pentru Semenii mei. Ca si acum când, am trăit acest CUTREMUR DEVASTATOR ,în revelaţia descoperită mie păcătoasa de BUNUL  DUMNEZEU..
Şi am înţeles fraţilor, din acest moment că ,Puterea Rugăciunii noastre, a tuturor, poate face MINUNI !
DUMNEZEU fraţilor ,ne aude Rugăciunea curată, spusă din cămara inimii şi a sufletului.
Uimirea mea, referitor la oprirea CUTREMURULUI ,după ce mi-am notat în caiet ,a fost si este, fără de margini. 
     Aşadar dragilor, rugaţi-vă la BUNUL  DUMNEZEU şi la MĂICUŢA  DOMNULUI , cereţi în Rugăciune , imploraţi pe DUMNEZEU, şi toate vi se va da !
                                    Cu dragoste, Maria,
 

Un comentariu:

  1. Harul TATALUI ATOTTIITOR SA SE INMULTEASCA CA SI IN PILDA CU TALANI LA PRIMUL SI AL DOILEA.

    RăspundețiȘtergere