duminică, 13 iulie 2014

GHEŢARII SE TOPESC ! PLANETA SE INUNDĂ !


                                                        13 Iulie  2014 , ora 14,30 !

Dragii mei, astăzi în timp ce mă relaxam, stând puţin întinsă în pat ,şi cu ochii închişi  , văd spre Apus ,un Cer înorat, ca un amurg.
Iar jos pe Pământ , văd o întindere mare, cât puteam cuprinde cu privirea, atât de mare.
Această întindere era ca şi O  APĂ  fără de margini, care era îngheţată. 
Numai că ,Apa aceasta îngheţată ,  avea prin ea cărări , cărări de Apă. Semn că toată suprafaţa îngheţată ,începea a se topi de pe dedesupt.   
                          Aşa ca în pozele de mai jos :                                                


                                            
                Erau multe cărări de Apă , printre blocurile de gheaţă !
          

                                           

Râurile de Apă ,de printre blocurile de gheaţă , curgeau dinspre Apus spre Răsărit .Erau mai multe râuri de Apă, decât bucăţi de blocuri de gheaţă. Aceasta însemna că , topirea Gheţarilor avea o viteză uluitoare.
Aud un glas  dragilor, care spune aşa :

                      " Se dezgheaţă Gheţarii !
                   Şi  apa  inundă  Planeta "!

Apoi glasul dispare ca un ecou. Dar eu, încă mai văd cu ochii închişi, întinderea toată spre Apus, care arată ca un patinoar , prin care s-au format râuri de Apă.
Dragii mei, despre Topirea Gheţarilor se vorbeste de foarte mult timp, dar până acum ni se părea doar....o glumă !
Şi iată că, ceva se întâmplă în inima Pământului, sub Gheţari,(acum, un glas , imi spune : Pământul fierbe ,clocoteşte !
Şi nu spun de la mine că ,Pământul fierbe ,clocoteşte; ci chiar în acest moment, când scriu aceste rânduri, un Glas din dreapta mea, mi-a completat  fraza de mai sus ,şi mi-a spus :

                      "Pământul  fierbe ,clocoteşte "!

După cum vedeţi dragilor, de fiecare dată când scriu pe Blog, O Forţă nevăzută, dar pe care o simt lângă mine, in dreapta mea ,la tâmpla mea dreaptă, îmi dictează pur şi simplu ce să scriu. Iar eu, cu multă dragoste fac tot ce mi se spune.
Să ne rugăm fraţilor ,la Bunul Dumnezeu şi la Măicuţa Domnului, ca să nu-şi întorcă Faţa Sa de la noi, şi să ne apere ,să ne ocrotească, cu Dragostea şi cu Marea Sa Milă.  
                              Cu dragoste,
                                             Maria. 

                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu