joi, 13 februarie 2014

SFÂNTA CAPITALĂ SFÂRTECATĂ ! FOAMEA NAŢIONALĂ ???

                          12  Mai  2010 ,ora 21,45 !

Ca întotdeauna , aceasta  este ora  de când încep eu Rugăciunea sufletului meu.
Singură în camera mea, doar eu cu DUMNEZEU  şi MAICA  DOMNULUI. Şi fireste cu toţi SFINŢII  LUI  DUMNEZEU, în inimă şi-n suflet. Şi simt O LUMINĂ puternică, ca un curent electric, ce mă clatină din genunchi cum stăteam , şi astfel aud UN GLAS, care spune de două ori consecutiv, ceva foarte trist :

         "SFÂNTA  CAPITALĂ  SFÂRTECATĂ !
           DECI , SFÂNTA  CAPITALĂ  SFÂRTECATĂ , POA" SĂ  FIE ,ŞI  CEALALTĂ  VREME  A VIEŢII  NOASTRE "! (bis)

Dragii mei, nu-i aşa, parcă este la un rebus foarte complex, unde ne gândim mult, oare ce lipseşte !
Da, eu mă abţin la a încerca să descurc după părerea mea, aceste CUVINTE  venite de la   DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT !
Spre dimineaţă, mă trezeste un glas puternic, care face un anunţ :
             1.       "VOM  FI  REPREZENTAŢI  DE  MEDIUL  NATO !
            2.          SUNT  MEDICUL  SURPRIZĂ "!
Şi glasul se pierde ca un ecou. 
Dragilor, toţi suntem la curent cu NATO, aşa că...nu are rost să mai discut despre aceasta, pentru că iată....despre ce doresc să vă mai spun :

                          6 Mai 2010 ,ora 0,10 ! 

În timp ce mă rugam , brusc Rugăciunea îmi este întreruptă de un Glas, ce venea din dreapta mea, în tâmpla mea, şi care spunea aşa :

                  "SĂ  SE  GÂNDEASCĂ,  DACĂ  DEODATĂ  E  SEMN  DE  LA  DUMNEZEU ,
PÂNĂ  LA  ACEST  PĂMÂNT "!

Clipă în care am în faţa ochilor închişi, un  copilaş cam la 5-6 anişori, care mă priveste în ochi şi îmi cere cu glas tremurând aşa :

                  "TANTI , CÂND  ÎMI  DAI  ŞI MIE  DIN FOAMEA  NAŢIONALĂ ?
Şi mă cutremur de parcă aş fi căzut de la înălţime, sunt uimită de cele auzite şi văzute, dar îmi ţin PROMISIUNEA făcută LUI  DUMNEZEU, şi anume: de a împlini PORUNCA  SA, de a scrie tot ceea ce văd, şi tot ce aud.
Dragilor, aceasta am făcut şi în aceste clipe, am scris şi voi scrie cât timp voi trăi pe acest Pământ, toate câte BUNUL  DUMNEZEU îmi descoperă mie păcătoasa, ca eu să vi le fac cunoscute vouă, fraţilor şi surorilor ÎNTRU  HRISTOS  DOMNUL şi DUMNEZEUL nostru al tuturor.
                      Ca întotdeauna, cu preţuire şi                                                         dragoste, Maria.



                    
     

8 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te mihni pentru cei care pentru ca nu inteleg simnt nevoia sa puna etichete ci termeni pe care-i stapinesc. Tu esti binecuvintata si iti multumesc ca impartasesti cu noi trairile tale, daca nu toti te vor crede sau daca nu vor putea intelege si isi vor arata superioritatea hulindu-te pe tine , nu-i lua in seama si nu te necaji din pricina lor. " Daca am avea un bob de credinta am putea muta muntii din loc" . cu multa dragoste si stima , Marina

      Ștergere
    2. Multumesc din suflet, MARINA ! Asa este cu adevarat ! Cine are un bob de Credinţa....cu adevarat ar putea muta muntii din loc cu al LUI DUMNEZEU CUVÂNT !

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va astept cu drag, ca impreuna sa gasim Calea cea bineplacuta LUI DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI. Cu dragoste, MARIA

      Ștergere