marți, 11 februarie 2014

INUNDAŢII MARI , SE VOR ABATE PE PĂMÂNT !

            11 februarie  2014, ora 5,15 dimineaţa !

Simt LUMINA  albă a LUI  DUMNEZEU care ,sub forma unui fulger de lumină, mă curentează, pur si simplu ,din crestet până în vârful picioarelor. Tresalt puternic, şi brusc nu mai sunt în patul meu, ci vedeam spre Nord, străzi multe inundate de apă mâloasă , iar la un colţ de stradă, îmi este arătat  o gură mare de canalizare, pătrată ca si formă, din care apa murdară, mâloasă, dădea pe dinafară. Capacul canalizării a fost aruncat de forţa  apei mâloase , şi apa murdară din canalizare , iesea pe străzile deja inundate.
Priviţi ce se întâmplă şi în ANGLIA fraţilor! Priviţi si vedeţi ce iarnă s-a abătut peste SUA !
Despre toate acestea ,eu am scris şi voi mai scrie, cât timp DUMNEZEU PREA  BUNUL, îmi îngăduie a le vedea .
Dar nu uitaţi că există şi un medicament care poate ameliora  aceste tragedii. Care este  medicamentul ?
 Sunt  de fapt  TREI  !  Cele  TREI  VIRTUŢI  DUMNEZEIEŞTI  pe care ,dacă le vom împlini , ne vom mântui sufletul.Acestea sunt :

 CREDINŢA , NĂDEJDEA ŞI  DRAGOSTEA !

                Cu Dragoste, cu Credinţă şi Nădejde ,                                                            MARIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu